اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

هیأتی‌ها با رزق علوی، سیستانی‌ها را اطعام می‌کنند

دبیر پویش رزق علوی از اجرای این پویش در روز عید غدیرخم برای اطعام نیازمندان استان سیستان و بلوچستان با کمک مردم، هیأت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی با محوریت مرکزنیکوکاری ام‌المومنین حضرت خدیجه‌کبری (س) خبرداد.

هیأتی‌ها با رزق علوی، سیستانی‌ها را اطعام می‌کنند

مرتضی متشرعی دبیر پویش رزق علوی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌های این پویش در آستانه عید غدیرخم اظهار داشت: این پویش چند سالی است که در آستانه عید غدیر برای تشویق و ترویج مردم به اطعام دیگران در این عید برگزار می‌شود. امسال در آستانه عید غدیر برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود و بنا داریم با کمک مردم، گروه‌ها و هیأت‌ها مردم نیازمند سیستان را اطعام کنیم.

اطعام مردم سیستان در روز عید غدیر

وی افزود: مرکز نیکوکاری ام‌المومنین حضرت خدیجه‌کبری (س) به صورت میدانی در این منطقه حضور دارد و مشغول خدمت‌رسانی است که بنا داریم این کمک‌رسانی را با محوریت آن‌ها اجرایی کنیم.

متشرعی تصریح کرد: روز عید غدیر این گروه جهادی در این منطقه طبخ غذا خواهد داشت که هیأت‌های مذهبی، مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت این گروه ۶۰۳۷۶۹۷۴۸۴۸۴۳۰۷۰ واریز کنند.

 

پویش رزق علوی

هزینه هر پرس غذا ۱۵ هزار تومان

دبیر پویش رزق علوی با بیان اینکه هزینه هر پرس غذا ۱۵ هزار تومان است، افزود: مردم می‌توانند هر میزان کمک خود را به دست این گروه برسانند تا ان‌شاءالله بتوانیم جمعیت بیش‌تری در شهرهای مختلف این استان به خصوص شهرهای مرزی را اطعام کنیم.

جشن خیابانی در ۱۰ مسجد غرب تهران

وی با بیان اینکه انتشار محتوای مناسب با عید غدیر از یک ماه گذشته در فضای مجازی از دیگر کارهای ما بوده است، گفت: در شب عید غدیر خم مراسم جشن خیابانی در ۱۰ مسجد منطقه ۵ در غرب تهران شامل مساجد نظام مافی، حضرت حمزه (ع)، صادق آل محمد (ع)، بعثت، پیامبر (ص)، علی ابن ابی طالب (ع)، جامع باغ فیض و امامزاده باغ فیض، اباعبدالله (ع)، مسجد الرضا (ع) و مسجد امام سجاد (ع) برگزار خواهد شد.

حضور کاروان‌های شادی در روز عید

متشرعی افزود: در روز عید غدیر نیز کاروان‌های شادی در سطح منطقه حضور پیدا خواهند کرد و فردای عید غدیر در روز جمعه ۸ مردادماه در مقابل مجتمع تجاری کورش در بزرگراه ستاری جشن خیابانی با اجرای گروه سرود نور مشکات و حجت‌الاسلام امیر سلطانی برگزار خواهد شد.

نصب پرچم «علی ولی الله» توسط کسبه

این مداح اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه در قالب این پویش در سال گذشته گلدان میان کسبه محله باغ فیض توزیع کردیم که با استقبال مواجه شد، تصریح کرد: امسال بنا داریم پرچم «علی ولی الله» میان کسبه این منطقه توزیع کنیم تا تبلیغات محیطی مناسبی نیز در این روز صورت گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی، نقاشی و عکاسی برای کودکان و نوجوانان با محوریت غدیرخم و کتاب «۲۳ روز با غدیر» تألیف عدنان درخشان برگزار خواهد شد.

فایل PDF این کتاب را می‌توانید    دریافت کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول