اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

افکارسنجی  /  بین الملل

برتری ایتالیا بر انگلیس در توییتر فارسی

تحلیل محتوای توییت‌ها در توییتر فارسی نشان می‌دهد کاربران این شبکه اجتماعی، شانس بیش‌تری برای تیم ایتالیا برای کسب جام قهرمانی یورو ۲۰۲۰ قائل هستند.

برتری ایتالیا بر انگلیس در توییتر فارسی

به گزارش مرکز افکارسنجی فارس به نقل از سامانه دیتاک، تحلیل محتوای توییت‌ها در توییتر فارسی نشان می‌دهد کاربران توییتر شانس بالایی برای تیم ایتالیا برای کسب جام قهرمانی  یورو ۲۰۲۰ قائل هستند. 

بر اساس داده‌های سامانه دیتاک (https://t.me/DataaKcom)، همزمان با نزدیک‌شدن به موعد برگزاری بازی نهایی، موجی از رجز‌خوانی هواداران در توییتر فارسی شکل گرفته است. این موج پس از نهایی شدن نتایج بازی‌های نیمه‌نهایی به اوج خود رسید و پس از یک کاهش نسبی، مجددا در حال اوج‌گیری است.

تحلیل محتوای توییت‌ها حاکی از این است که هواداران تیم ایتالیا ضمن اشاره به کارنامه ضعیف انگلیس در فینال‌های بزرگ، بیشتر به حواشی داوری در بازی انگلیس - دانمارک پرداختند و تیم رقیبشان را به اعمال قدرت در تغییر نتیجه بازی متهم کردند. از طرف دیگر هواداران انگلیس هم کیفیت بالای بازی خود را به رخ رقیب کشیده و رجزخوانی‌های ایتالیایی‌ها را ناشی از ترسشان برای رویارویی با این تیم تعبیر کردند.

در نهایت تحلیل دیتاک از محتوای موج نشان می‌دهد ۵۸.۴٪ کاربران برد ایتالیا و ۴۱.۶٪ برد انگلیس را در بازی فینال پیش‌بینی کرده‌اند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول