اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هفته بیست و هفتم لیگ برتر| ذوب آهن و نساجی به دنبال فرار از منطقه خطر

3 دیدار پایانی هفته بیست و هفتم روز سه‌شنبه برگزار می شود که دو تیم قعرنشین ذوب آهن و نساجی مازندران در مصاف با حریفان خود برای فرار از منطقه سقوط تلاش می‌کنند.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر| ذوب آهن و نساجی به دنبال فرار از منطقه خطر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سه مسابقه پایانی هفته بیست و هفتم در شهرهای مسجدسلیمان، قائمشهر و رفسنجان برگزار می‌شود. نتایج این مسابقات برای تیم‌های قعرنشین اهمیت زیادی دارد. 

نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم؛

مس رفسنجان - پیکان؛ در انتظار یک دیدار جذاب

مس  31 امتیازی در 6 هفته اخیر لیگ برتر فقط یک برد داشته و با 5 شکست روی پله یازدهم جدول لیگ برتر است. پیکان اما 6 هفته است که شکست نخورده و تا هفته پیش حتی شانس کسب سهمیه آسیایی را هم در جدول لیگ داشت. مس فقط روی کاغذ در منطقه خطر است و در عمل بعید است که سقوط کند. شاگردان محمد ربیعی در صورت پیروزی در این مسابقه خانگی می‌توانند یک پله در جدول لیگ صعود کنند اما پیکان اگر برنده مسابقه شود شانس صعود سه پله‌ای و رسیدن به رده ششم جدول را هم دارد.

بازی رفت دو تیم پرگل از کار در آمد و مس 3 بر 2 پیروز شد. بازی برگشت هم که بدون حساسیت جدولی برگزار می‌شود ممکن است زیبا، جذاب و پرگل شود.

نفت مسجدسلیمان - ذوب آهن؛ یک مورد استثنایی

نتیجه این بازی برای تیم‌های قعرنشین اهمیت ویژه‌ای دارد. نفت با دو شکست متوالی 28 امتیازی شده و در رده دوازدهم قرار دارد اما ذوب آهن که 4 هفته پیاپی است رنگ برد را ندیده نیازی حیاتی به این برد دارد. مجتبی حسینی که در نیم فصل اول سرمربی نفت مسجدسلیمان بود حالا بخاطر جدایی بی دلیل از این تیم محکوم شده است! حسینی در بازی رفت سرمربی نفت بود و حالا سرمربی ذوب آهن است این مورد از موارد استثنایی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود. در بازی رفت رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن بود. اکنون فکری سرمربی سابق استقلال باید برای بقای تیم سابق مجتبی حسینی تلاش کند! 

نساجی مازندران - پدیده خراسان؛ پایان استرس سقوط یا چهارمین برد مشهدی ها؟

نساجی  هم در خطر سقوط به لیگ یک بود اما بعد از حضور ساکت الهامی توانست سر و سامانی به خود بدهد و اکنون با 26 امتیاز در رده سیزدهم است. قرمزپوشان شهر خسته همچنان در منطقه خطر هستند و این هفته باید به مصاف پدیده بروند. تیمی که سه برد پیاپی داشته و حالا خود را به رده هفتم جدول رسانده است. شاگردان مهدی رحمتی در صورت برد در این مسابقه شانس دارند که با 40 امتیاز به رده چهارم جدول برسند. رتبه‌ای که برای تیم پدیده ایده آل محسوب می شود. در بازی رفت دو تیم هم پدیده یک بر صفر پیروز شده بود. اگر پدیده این بازی را هم ببرد رقابت در قعر جدول و منطقه سقوط حساس‌تر و هیجان‌ انگیزتر می‌شود.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

سه شنبه ۲۲ تیر
* مس رفسنجان – پیکان تهران؛ ساعت ۲۰:۳۰ – ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

* نفت مسجدسلیمان – ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۲۱– ورزشگاه شهید بهنام محمدی

* نساجی مازندران – شهر خودرو مشهد؛ ساعت ۲۱ – ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول