اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سعیدی: اتحادیه جهانی مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری را تایید نکرده است

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: اتحادیه جهانی مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری را نپذیرفته و در حال حاضر نمی‌توان قضاوتی در مورد تعلیق داشت.

سعیدی: اتحادیه جهانی مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری را تایید نکرده است

 به گزارش خبرگزاری فارس، کیکاوس سعیدی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در مورد وضعیت کاروان اظهار داشت: اعزام ۶۶ ورزشکار در ۱۶ رشته ورزشی قطعی است. البته ۶۸ سهمیه کسب کردیم اما دو سهمیه را از دست دادیم. شرایط خوبی در اردوها برقرار است و کاروان منسجمی داریم و تلاش شد همه امکانات به طور کامل در اختیار فدراسیون‌ها باشد. سرپرست کاروان امشب به توکیو می‌رود و اولین گروه کاروان که بزرگترین گروه است و شامل ۵۴ نفر می شوند، در فرودگاه بدرقه می‌شوند و به بازی‌ها می‌روند. 

سعیدی در مورد انتخاب پرچمدار دوم از تیراندازی تاکید کرد: انتخاب پرچمدار دوم بستگی به زمان مسابقه ورزشکاران داشت و مهم این بود که یک روز بعد از  افتتاحیه مسابقه نداشته باشند. بقیه ورزشکاران زن روز بعد از افتتاحیه مسابقه داشتند و فقط رستمیان بود که مسابقه نداشت. 

سعیدی در مورد اینکه تا چه اندازه خطر تعلیق دوچرخه سواری کشورمان را تهدید می‌کند، گفت: فعلا هیچ قضاوتی نمی‌توان کرد. اتحادیه جهانی مجمع انتخابات دوچرخه سواری ایران را نپذیرفته است. در مجمع نماینده کمیته ملی المپیک داشت و ما در نامه رسمی مجمع را تایید کردیم اما اتحادیه جهانی ابهاماتی دارد  و در قالب ۱۰ سوال این ابهامات را مطرح کرده است که پاسخ دادیم و منتظر جمع بندی نهایی اتحادیه جهانی هستیم. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول