اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پیام تسلیت مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در پی درگذشت خبرنگار فارس

«سجاد رضایی» مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در پیامی درگذشت «سمانه ترشابی» خبرنگار خبرگزاری فارس در استان خراسان‌جنوبی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در پی درگذشت خبرنگار فارس

به گزارش خبرگزاری فرس از بیرجند، «سجاد رضایی» مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در پیامی درگذشت «سمانه ترشابی» خبرنگار خبرگزاری فارس در استان خراسان‌جنوبی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر جانگداز  فوت خبرنگار محترم سایت خبری تحلیلی خاورستان و خبرگزاری فارس سرکار خانم «سمانه ترشابی»  جامعه رسانه‌ای استان را در غمی جانکاه فرو برد.

قلم توانا، شخصیت متواضع و نجیبانه  و روحیه انقلابی و دغدغه‌مندی فراوان برای مطالبه مشکلات مردمی از او خبرنگاری مورد احترام همگان ساخته بود.

و صد تأسف اینکه جان شریفش در تصادفی دلخراش در جاده بیرجند- قاین به رحمت ایزدی پیوست که شاید بارها از مصیبت‌های وارده بر مردم استان در این جاده گزارش و مصاحبه تهیه کرده بود و البته این واقعه جانسوز و مرگ صدها نفر از هم استانی عزیزمان در این جاده، مسئولیت مدیران و مسئولان محترم استانی را در این باره ده‌ها برابر کرده است تا شاید نتیجه گزارشات این خبرنگار دلسوز و فقید که جانش را در این راه از دست داده این باشد تا مطالبه ۱۰ ساله مردمی تحقق یابد و دیگر شاهد پرپر شدن دسته گل‌های این استان نباشیم.

اینک قلم دلسوزانه‌اش که در تحقق مشکلات مردمی متعهدانه می‌نگاشت و دغدغه خالصانه‌اش که شب و روز وی در مسیر پیگیری حقوق مردم سپری می‌شد و روحیه انقلابی‌اش برای پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب که روح آثار رسانه‌ای بر جای مانده از اوست، خاطره‌ای ماندگار از وی در ذهن خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان ساخته است.

اینجانب این مصیبت عظیم را به خاندان محترم ترشابی، به همه فعالان رسانه‌ای استان از جمله همکاران این بزرگوار در خبرگزاری فارس و سایت خبری تحلیلی خاورستان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه علو درجات الهی تحت عنایت حضرت فاطمه زهرا (س) و برای خانواده آن مکرمه صبر جزیل آرزومندم.
سجاد رضایی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول