اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آمار روزانه قربانیان کرونا در تهران به 100 نفر رسید

محسن هاشمی توضیحاتی درباره آمار روزانه قربانیان کرونا در تهران و تصویب موضوعات مختلف در صحن امروز شورا ارائه داد.

آمار روزانه قربانیان کرونا در تهران به  100 نفر رسید

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: صحن امروز با حضور اکثر اعضای شورا برگزار شد و موضوعات مختلفی مورد بحث و گفت و قرار گرفت.

وی افزود: از جمله مباحث مطرح شده در صحن امروز موضوع مشکلات مالی برج میلاد بود و از آنجایی که از گذشته قرار بوده این برج به صورت خودکفا عمل کند ولی در شرایط کرونا دچار مشکل شده دوستان میخواستند از بودجه شهرداری کمک بگیرد که یک فوریتی آن تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه سگ گردانی و حضور حیوانات خانگی در محل بازی کودکان در بوستان ها نیز ممنوعیت آن به تصویب اعضای شورا رسید، گفت: روز پاکبان و باغبان تصویب آن نیز مورد تایید قرار گرفت.

هاشمی درباره تعامل شورای پنجم با ششم گفت: من اخیراً دعوتنامه‌ای برای آقای مهدی چمران جهت حضور در جلسه طی سه شنبه ۴ بعد از ظهر ارسال کرده‌ام و قرار است تبادل دوستانه اطلاعات بین شورای پنجم و ششم صورت گیرد و منتظر پاسخ ایشان هستم.

وی همچنین در صحن امروز شورا بیان داشت:متاسفانه به پیک پنجم کرونا رسیدیم که در حال رشد در تهران است و آمار قربانیان در تهران کم کم به مرز ۱۰۰ نفر در روز نزدیک می شود که نشان از عدم توجه به پروتکل های بهداشتی و توصیه های دلسوزانه مبنی بر کنترل دورهمی ها و فعالیت های دورهمی دارد که منجر به فاجعه خیز پنجم شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: لازم است در کنار پروژه داخلی نسبت به تامین واکسن از کشورهای خارجی هم اقدام شود؛ چرا که برخی کشورهای همسایه به مرز ۵۰ درصد واکسیناسیون رسیده اند و ما هنوز کمتر از ۵ درصد دنبال می کنیم و این می تواند خسارت های روانی و اقتصادی و انسانی ایجاد کند که به مراتب فراتر از هزینه های تامین واکسن از خارج کشور است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول