اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کرمانشاهی:کمیته انضباطی برخورد نکند،گزارش بازی را منتشر می‌کنم/مدیر تیم گل‌گهر:کاربه کلانتری کشیده نشد

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان توضیحاتی را در خصوص اتفاقات پایان بازی با تراکتور ارائه و اعتراض شدید این تیم از داوری این مسابقه را اعلام کرد.

کرمانشاهی:کمیته انضباطی برخورد نکند،گزارش بازی را منتشر می‌کنم/مدیر تیم گل‌گهر:کاربه کلانتری کشیده نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از پایان بازی دو تیم تراکتور و گل گهر در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، خبری مبنی بر شکایت رضا کرمانشاهی داور این دیدار از یکی از اعضای تیم گل‌گهر در کلانتری مطرح شد.

کرمانشاهی در این خصوص به خبرنگار ورزشی فارس گفت: از روی نیمکت گل‌گهر به من فحش ناموسی دادند. آن‌ها را نگه داشتم تا تکلیف مشخص شود. از گزارش بازی خودم هم عکس می‌گیرم و اگر کمیته انضباطی برخورد نکند، عکس آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم.

از سوی دیگر حیدر افسری مدیر تیم گل گهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد طرح شکایت کرمانشاهی، عنوان کرد: او پس از پایان بازی خواست جو بیهوده ایجاد کند و گفت به من فحاشی کرده‌اند. به یگان ویژه مستقر در ورزشگاه گفت و آن‌‌‌ها هم گفتند اگر شکایتی دارید باید به کلانتری بروید اما اصلا مساله به کلانتری کشیده نشد. یکی از همراهان تیم با او صحبت کرد و همه چیز حل شد و الان هم همه در هتل هستیم.

وی افزود: او یک بار گفت کارت اعضای تیم را بدهید و بعد گفت از روی سکو به من فحاشی شده، ما نمی‌دانیم چه کسی فحاشی کرده و هر که را گفتیم گفت نه این نبوده، یگان ویژه هم تایید کرد که کسی فحاشی نکرده است. 

افسری با اشاره به نحوه قضاوت کرمانشاهی در این بازی تصریح کرد: او در نیمه دوم عاشوری را دو کارته و اخراج کرد اما خطای دوم اصلا کارت نداشت. گفتیم تیم را ده نفره کردی چرا در دقیقه 95 سوت نزدی؟ (با توجه به اعلام 5 دقیقه وقت تلف شده در پایان نیمه دوم)، گفت بازی تعویض داشته اما مگر تعویض بیشتر از 30 ثانیه طول می‌کشد؟ ما در دقیقه 96:08 گل خوردیم. 

وی افزود: بعد از بازی هم به هرکسی رسید کارت قرمز داد و اخراج کرد. مربی، مربی دروازه‌بان‌ها و حتی مدیر رسانه‌ای ما را هم اخراج کرد! واقعا از این وضعیت خسته شده‌ایم. به این داوری به شدت اعتراض داریم اما از بس شکایت کردیم خسته شدیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول