اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تعیین حسابرس رسمی برای شهرداری تهران/ بدهی مدیران شهری زیر ذره بین منتخبین شورای ششم

منتخب شورای ششم تهران با اشاره به اینکه یک شرکت حسابرس رسمی میزان بدهی شهرداری کنونی را بررسی می‌کند، گفت: از نگاه غیرتخصصی در این حوزه پرهیز خواهد شد و شهردار جدید هم بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

تعیین حسابرس رسمی برای شهرداری تهران/ بدهی مدیران شهری زیر ذره بین منتخبین شورای ششم

ناصر امانی منتخب شورای ششم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره جلسه جدید منتخبین شورای ششم با مدیران کنونی شهرداری اظهار داشت: دوشنبه دو روز دیگر منتخبین با دو معاون مالی و شهرسازی شهرداری تهران جلسه خواهند داشت و دوستان گزارش عملکرد ارائه می‌دهند.

وی افزود: آخرین وضعیت حوزه‌های مالی و شهرسازی از جمله مباحثی است که در این جلسه مورد گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

منتخب شورای ششم تهران ادامه داد: سعی داریم که در این جلسات وارد چالش نشویم و فقط دیدگاه، عملکرد و وضعیت معاونت‌ها و شرایط شهرداری را مورد بررسی و گفت‌وگو قرار می‌دهیم و منتخبین هم ممکن است سوالاتی مطرح کنند و مباحثی در این زمینه مورد ارزیابی قرار گیرد.

امانی در پاسخ به پرسشی در مورد بدهی کنونی مدیران شهرداری گفت: مدیران شهری کنونی از نظر خودشان میزان بدهی‌ها را اعلام خواهند کرد ولی ما در سند تحویل وتحول از شهردار جدید خواهیم خواست این میزان بدهی‌ها را کاملاً مطرح و بررسی کنند.

وی گفت: نظر منتخبین شورای ششم این است که یک شرکت حسابرس رسمی میزان بدهی‌ها را مشخص کند و حرف تخصصی زده شود و ما از نگاه غیرتخصصی در این زمینه پرهیز می‌کنیم.

منتخب شورای ششم تهران خاطرنشان کرد: پیروز حناچی شهردار کنونی هم سند تحویل و تحولی آماده کرده و از آنجایی که کار اجرایی وظیفه شهردار است این موضوع برای شهردار جدید هم مدنظر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول