اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در راستای اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز از کشف ۱۵ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، سرهنگ علی بخشی فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: در اجرای طرح پاک سازی مأموران دایره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین گشت زنی در منطقه جیتو به یک باغ که به احتمال قوی در امر استخراج ارز دیجیتال فعالیت داشت مشکوک و بررسی این موضوع در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی این مکان ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با بیان این مطلب که متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد افزود: با توجه به سرقت انرژی برق که در بیشتر مواقع توسط این مزارع غیر قانونی و غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال از شبکه توزیع برق صورت می گیرد ، از شهروندان خواست به محض مشاهده موارد مشابه ، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول