اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فرزام: امیدواریم رنکینگ روئینگ را یک فینال ارتقا دهیم/نتوانستیم در پیست تمرین کنیم

سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: نتوانستیم در پیست تمرین داشته باشیم و از این بابت نگرانیم.

فرزام: امیدواریم رنکینگ روئینگ را یک فینال ارتقا دهیم/نتوانستیم در پیست تمرین کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین فرزام در خصوص وضعیت نازنین ملایی برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو، اظهار داشت: شرایط فنی را پله پله جلو می‌بریم، ۱۰ -۱۲ روز فرصت داریم و کم کم او را به اوج می‌رسانیم اما چون نتوانستیم در پیست تمرین کنیم مطمئنا کمی نگران هستیم، چون نمی‌دانیم در هزارمتر دوم چه اتفاقی قرار است برایش رخ دهد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم اتفاق خوبی رخ دهد.

سرمربی تیم ملی روئینگ در پاسخ به این سوال که چرا اردوی آذربایجان لغو شد و نمی‌توانستید زودتر برای برگزاری اردو اقدام کنید، گفت: آذربایجان پذیرش داد اما فدراسیون پیگیر سفارت آذربایجان شد که ظاهرا تعطیل بود. برای اخذ ویزا دچار مشکل شدیم.

وی افزود: بلافاصله با ترکیه وارد مذاکره شدیم که گفت دعوت نامه می‌دهد اما روال اداری در شورای برون مرزی و بعد هم بحث‌های پروتکل‌ها دست و پای ما را بست. ما حتی می‌خواستیم به میانه برویم اما چون بیشتر شهرها قرمز شده این برنامه اجرایی نشد.

فرزام درباره اینکه پیش‌بینی شما از المپیک چیست، خاطرنشان کرد: اگر همه چیز خوب پیش می‌رفت این قابلیت را داشتیم نسبت به ادوار گذشته رنکینگ بهتری کسب کنیم. ما تلاش خود را خواهیم کرد اما امیدواریم رنکینگ روئینگ را یک فینال ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول