اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

طی دیروز و امروز در کرمانشاه خاموشی اعمال نشد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: از روز گذشته با تمهیدات جدید خاموشی‌ها کم شده به طوری که طی دیروز و تا بدین لحظه از امروز خاموشی اعمال نشده است.

طی دیروز و امروز در کرمانشاه خاموشی اعمال نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیدعلی مرآتی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: کاهش نزولات آسمانی، بالا رفتن بار مصرف مشترکان، گرمای وحشتناکی که طی ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده و استفاده از رمزارزها و خروج یک سری از نیروگاه‌ها، این روزها روزهای سختی را برای صنعت برق کشور به همراه داشته است.

وی ادامه داد: امروز در کشور و استان بار مصرفی حدود ۲۰ درصد اضافه شده که طی سال‌های گذشته حداکثر بار ۲ تا سه درصد بوده، همین مشکلاتی را برای صنعت برق، نیروگاه‌ها، شبکه‌های انتقال و شبکه‌های توزیع به وجود آورد که مجبور به اعمال خاموشی شدیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های مسؤولان کشوری و استانی از روز گذشته با تمهیدات جدید خاموشی‌ها کم شده به طوری که طی دیروز و تا بدین لحظه از امروز خاموشی اعمال نشده است.

وی گفت: تمام سعی ما این است که خاموشی بخش خانگی و تجاری را به حداقل برسانیم که در این راستا ۱۰ درصد برق صنایع استان را کاهش داده‌ایم.

مرآتی در پایان از مشترکان برق استان رعایت الگوی مصرف را خواستار شد و گفت: نیازمند همراهی مردم هستیم با صرفه‌جویی درست می‌توان از این شرایط سخت هم عبور کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول