اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

شهردار فاروج با فراخوان انتخاب می‌شود

عضو منتخب شورای شهر فاروج گفت: تا الآن یک جلسه برگزارشده و فقط به این نتیجه رسیدیم که فراخوان بزنیم و تا ۲۰ تیر ادامه دارد و هیچ گزینه خاصی مدنظر شورا نیست.

شهردار فاروج با فراخوان انتخاب می‌شود

رجبعلی ایزدجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فاروج اظهار کرد: با توجه به بخشنامه جدیدی که از سمت وزارت کشور اعلام‌شده مبنی بر اینکه رشته تحصیلی حتماً باید مدیریت برنامه‌ریزی شهری، عمران و جغرافیای شهری و مرتبط با شهرداری و عمران باشد و ضمن اینکه باید سابقه کاری مرتبط داشته باشد، اگر این شرایط در نیروی بومی باشد حتماً نیروی بومی ارجعیت دارد.

وی گفت: تا الآن یک جلسه برگزارشده و فقط به این نتیجه رسیدیم که فراخوان بزنیم و تا ۲۰ تیر ادامه دارد و هیچ گزینه خاصی مدنظر شورا نیست.

عضو منتخب شورای شهر فاروج تصریح کرد: بعد از انتخاب شهردار و انتخاب هیأت رئیسه شورا، تلاش ما بر این است که طرح‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانیم و تلاش کنیم تا در بحث عمران و خصوصاً بحث جامع شهری به نتایج مطلوب رسیده و تلاش می‌کنیم تا با اتحاد پیشرفت را برای فاروج رقم بزنیم.

وی بیان کرد: ضمن عمل به شعارهای گفته‌شده تصمیم بر این است که به آبادانی و طرح‌های نیمه‌تمام پرداخته شود و وارد حاشیه نشوند.

ایزدجو گفت: اولویت ما در شورا توسعه شهری که وسعت ۵۵ هکتاری شهر، توسعه فضای سبز و ساخت پارک‌های محلی است.

وی در خصوص اهمیت اشراف به مطالبات مردم بیان کرد: با توجه به اینکه یک جلسه بیشتر تا الآن شکل نگرفته فعلاً کاری نشده اما قطعاً این موضوع را در برنامه‌ها لحاظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول