اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ارشاد و شیلات/ واگذاری یک سوله در جزیره هرمز برای ساخت پلاتو

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در آیین امضای تفاهم نامه مشترک با اداره کل شیلات مبنی بر واگذاری یک باب سوله جهت ساخت پلاتو نمایش و بهره برداری هنرمندان جزیره هرمز گفت: تعهد ادارات مختلف به وظایف فرهنگی باعث ارتقای شاخص‌های فرهنگی جامعه خواهد شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ارشاد و شیلات/ واگذاری یک سوله در جزیره هرمز برای ساخت پلاتو

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی با بیان اینکه ظرفیت‌های شیلاتی استان هرمزگان در حوزه مشارکت فرهنگی هنری به خوبی محسوس است، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات مشارکتی و توسعه ای خوبی در  زمینه های مختلف فرهنگی و شیلاتی در  هرمزگان آغاز شده است که در صورت استمرار و گسترش، نتایج بسیار چشمگیری را در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه انعقاد تفاهمنامه مذکور  که با حمایت بی دریغ فریدون همتی استاندار هرمزگان صورت گرفت، اتفاق خوبی برای  عرصه فرهنگ و هنر استان است عنوان کرد: خوشبختانه شیلات هرمزگان از همان ابتدای امر حمایت های خوبی برای تحقق این مهم داشته است و امیدواریم این نگرش شیلات هرمزگان سرلوحه ی سایر ادارات استان نیز قرار گیرد.

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان از اختصاص یک باب سوله در جزیره هرمز جهت انجام امور فرهنگی و هنری برای هنرمندان با همکاری بین دستگاهی اداره کل شیلات استان و  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: اداره کل شیلات هرمزگان تمایل به مشارکت در فعالیت های فرهنگی و هنری به ویژه با رویکرد فرهنگ سازی در حوزه حفظ آبزیان و ذخایر دریایی و... دارد.

 عبدالرسول دریایی تحقق این پروژه، پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و با توجه به نیاز جامعه فرهنگی هنری به این مهم در راستای مشارکت های فرهنگی و اجتماعی اداره کل شیلات استان صورت گرفت و خوشبختانه با همکاری خوب بین دستگاهی استانداری هرمزگان، شیلات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،تفاهمنامه خوبی نیز در این زمینه منعقد و اجرایی شده است‌.

وی بیان کرد: شیلات هرمزگان آماده همکاری و همراهی با جامعه فرهنگی هنری استان در زمینه های فرهنگ سازی مصرف آبزیان، ترویج آبزی پروری، ترویج آبزی مصرفی و پیشگیری از صید غیر مجاز و .... است و به گرمی از این قشر از جامعه برای ورود به این مهم استقبال می کند.

دریایی نقش جامعه فرهنگی هنری را در فرهنگ سازی و توسعه پایدار بسیار پر رنگ خواند و عنوان کرد: خوشبختانه ظرفیت های هنری جزیره هرمز بسیار غنی است و امید داریم این ظرفیت های عظیم در ترویج صید اصولی و پایدار به یاری شیلات و جامعه بهره بردار بیاید و بی شک این اداره کل نیز متقابلا و تا سر حد امکان و توان از این رویکرد استقبال و حمایت خواهد کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم ضمن تبادل تفاهمنامه از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد و  اسلامی و جامعه هنری حاضر از مدیر کل شیلات هرمزگان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول