اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ساخت 4 ابرسازه تبلیغاتی در پایتخت / درآمد شهرداری از بیلبوردهای تبلیغاتی چقدر است؟

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران از ساخت 4 ابرسازه تبلیغاتی در پایتخت خبر داد و گفت: تهران 43 هزار مترمربع سازه تبلیغاتی دارد.

ساخت 4 ابرسازه تبلیغاتی در پایتخت / درآمد شهرداری از بیلبوردهای تبلیغاتی چقدر است؟

حمیدصابر فرزام معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌درباره انتقاد برخی از نمایندگان مجلس مبنی بر افزایش ناگهانی بیلبوردها تبلیغاتی در پایتخت اظهار داشت: این موضوع را تأیید نمی‌کنیم چرا که یکسری از سازه‌های تبلیغاتی ساخت آنها تقریبا دو سال پیش با نظر شورای شهر پیش‌بینی شده بود و برنامه‌ریزی داشتیم که سازه‌های تبلیغاتی را در جاهایی که سازه‌ای قبلا وجود نداشت مانند بزرگراه صدر و مقابل مال‌ها لحاظ کنیم و مدتی است این موضوع به سرانجام رسید.

وی  افزود: مقدمات کار برای این موضوع انجام و برنامه‌های مطالعاتی صورت گرفت و از آنجایی که این کار زمان‌بر است از نیمه سال 99 تقریباً شروع به نصب سازه‌ها کردیم و این مسأله به صورت ناگهانی انجام نشده است.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد:‌سازه‌های تبلیغاتی به طور کلی در 4 دسته بیلبورد، عرشه پل، استندبرد و استند تقسیم‌بندی می‌شود و پایتخت تقریبا 43 هزار مترمربع سازه تبلیغاتی دارد.

فرزام از ساخت 4 ابرسازه تبلیغاتی در پایتخت خبر داد و گفت: یکی از این ابرسازه‌ها در بزرگراه حکیم سه ماه است مورد استفاده قرار گرفته و  800 مترمربع وسعت دارد. سه ابرسازه دیگر نیز در حال ساخت و نصب است که فرآیندهای ساخت آن مربوط به مدت قبل بوده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از سازه‌های تبلیغاتی حداقل 2 مترمربع است گفت: ساخت ابرسازه‌ها با مجوز شورای شهر انجام گرفته و درآمد حاصل از آن از نیمه دوم سال 1400 و سال 1401 ایجاد خواهد شد و تنها ابرسازه حکیم است که اکنون افتتاح شده است.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: ابرسازه‌های تبلیغاتی در زمان‌هایی که برنامه‌های فرهنگی باشد  با ابلاغ و تصمیم کمیته فرهنگی تبدیل به سازه اطلاع‌رسانی، فرهنگی و آموزشی خواهد شد.

فرزام در پاسخ به این سؤال که درآمد سازمان زیباسازی از سازه‌های تبلیغاتی چقدر است، خاطرنشان کرد: درآمد مصوبی برای سازه‌های تبلیغاتی به صورت سالانه از سوی شورای شهر تهران در نظر گرفته شده و ما باید آن را کسب کنیم که میزان آن همیشه یکسان نیست. به طور مثال دو روز گذشته مزایده‌ای برای یک سازه انجام گرفت و تا زمانی که درآمد آن حاصل شود 4 ماه بعد خواهد شد.

وی گفت: همچنین قراردادهای مربوط به سازه‌های تبلیغاتی در سامانه شفافیت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول