اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

شاخ‌به‌شاخ ال۹۰ و بی‌آر‌تی درخط ویژه بزرگراه امام علی (ع)+ عکس

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت از تصادف یک دستگاه خودرو با اتوبوس بی آرتی در خط ویژه بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

شاخ‌به‌شاخ ال۹۰ و بی‌آر‌تی درخط ویژه بزرگراه امام علی (ع)+ عکس

سرهنگ اسماعیل احسان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از تصادف و رویارویی یک دستگاه خودروی سواری ال نود با اتوبوس بی آر تی در خط ویژه بزرگراه امام علی  (ع) خبر داد. 

سرهنگ احسان پور در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: رانندگانی که در مسیر شمال به جنوب امام علی (ع) بعد از ایستگاه پیروزی حضور داشتند شاهد تصادف شدید بین یک دستگاه سواری ال نود و اتوبوس بی آرتی در خط ویژه بودند.

رییس منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ گفت: گزارش اولیه حکایت از این داشت که  راننده سواری ال نود که در مسیر خط ویژه اتوبوس به صورت غیر مجاز در حال حرکت بود به محض مشاهده  تیم گشتی تغییر مسیر داده و به صورت خلاف جهت همان مسیر را رو به جنوب بر می‌گردد.

وی افزود: در همین حین راننده یک‌دستگاه اتوبوس بی‌آرتی که در مسیر صحیح  خود در حال تردد بود در مقابل خودرو سواری ال۹۰ را می بیند که با سرعت زیاد از روبرو هر لحظه به وی نزدیک و نزدیک تر می شود.
 
سرهنگ احسان پور تصریح کرد: راننده با تجربه این اتوبوس در موقعیت سختی قرار می گیرد و چنانچه کوچکترین اقدام و حرکتی می کرد قطعا جان مسافرین  به خطر افتاده و فرصت جبران اشتباهی وجود نداشت؛  بنابراین راننده تمام حواس و تجربه خود را بکار گرفته و در یک اقدام به موقع توقف می کند تا از شدت تصادف کاسته و میزان خسارات را به حداقل ممکن برساند. 

وی گفت: با اقدام به موقع راننده اتوبوس، تیم گشتی منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ به محل حادثه و تصادف رسیده و ضمن اعمال قانون راننده ال نود ، مسافرین متعجب را راهی ادامه مسیر کردند.

سرهنگ احسان‌پور از رانندگان در خواست کرد: ضمن رعایت  قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هیچ وجه داخل خطوط ویژه تردد نکنند چرا که با ورود به این مسیر ضمن برهم زدن نظم عبور  و مرور  و تداخل در جریان حرکت و اعمال قانون ، باعث ترافیک و و اختلال در مسیر خطوط ویژه می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول