اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حلالی: حساسیت صدر جدول بیشتر از گرمای اهواز در بازی پرسپولیس تاثیر داشت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: حساسیت صدر جدول بیشتر از گرمای اهواز در بازی پرسپولیس مقابل فولاد تاثیرگذار بود.

حلالی: حساسیت صدر جدول بیشتر از گرمای اهواز در بازی پرسپولیس تاثیر داشت

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: هوای اهواز خیلی گرم بود اما به نظر من چیزی که بیشتر بازی را تحت تأثیر قرار داد حساسیت بالای جدول بود که باعث می‌شد بازیکنان استرس داشته باشند. هیچ تیمی دوست نداشته بازنده باشد. به همین دلیل موقعیت آنچنانی روی دروازه‌ها  ایجاد نشد.

وی افزود: بازی بیشتر در میانه میدان پرفشار بود و هر توپی که بازیکنان صاحب می‌شدند حریف فشار می‌آورد. در مجموع خلاقیتی که در بازی‌های گذشته در محوطه جریمه رخ می‌داد در این بازی شاهد نبودیم. 

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: در مجموع هر چه به اواخر لیگ نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت‌ها بیشتر می‌شود و یک مقدار بازی‌ها تماشاگر پسند نیست و موقعیت‌ها کمتر می‌شود.

حلالی در مورد تساوی سپاهان رقیب اصلی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: برای آنها هم این استرس وجود دارد هفته قبل هم آنها تا دقیقه 65 مقابل ماشین‌سازی نتوانسته بودند گل بزنند. 

وی با اشاره به ادامه لیگ تأکید کرد: پرسپولیس چهار مسابقه حساس دارد و آن یکی یک مقدار سطحش پایین‌تر است. به نظر من سخت‌ترین مسابقه در حال حاضر با تراکتور است. البته سپاهان هم همین شرایط را دارد آنها باید دربی اصفهان را برگزار کنند و به مصاف استقلال هم بروند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازگشت وحید امیری هم گفت: باید خدا را شکر کنم که وحید به ترکیب تیم برگشت. طبیعی هم بود او پس از چند هفته امروز از آمادگی به دور بود و مطمئناً در هفته‌های بعد کمک زیادی به تیم خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول