اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

افزایش تعداد مراجعان کرونایی به بیمارستان مسیح دانشوری

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به افزایش تعداد مراجعان به این مرکز، گفت: بعد از پیدایش دلتا و ویروس جهش یافته، تعداد مراجعان در این بیمارستان نسبت به ۲ هفته گذشته ۲ برابر افزایش داشته است

افزایش تعداد مراجعان کرونایی به بیمارستان مسیح دانشوری

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس،علی اکبر ولایتی،رئیس بیمارستان مسیح دانشوری  در مراسم رونمایی کتاب "جستارهایی در سلامت و بحران کووید - ۱۹ در ایران" افزود: این بیمارستان از زمان پیدایش بحران و شیوع بیماری کرونا حدود ۷۰ هزار مراجعه کننده داشته که در این مدت حدود ۷ هزار نفر نیز بستری شدند.

وی ادامه داد: در عین حال نیمی از پرسنل و همکاران بیمارستان و حدود ۸۰۰ نفر که مشغول ارائه خدمات به بیماران بوده‌اند نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند و یکی از پزشکان و مدافعان سلامت نیز متاسفانه از این مرکز به رحمت خدا رفتند.

ولایتی با اشاره به افزایش تعداد مراجعان به این مرکز، گفت: بعد از پیدایش دلتا و ویروس جهش یافته، تعداد مراجعان در این بیمارستان نسبت به ۲ هفته گذشته ۲ برابر افزایش داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول