اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان ری دو ماه آینده افتتاح می‌شود/تخصیص ۳۰ میلیارد برای تقویت سیستم خودرویی انتظامی در ری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: فرماندهی انتظامی ابتدا در ساختمان ژاندارمری سابق مستقر می‌شود که ظرف دو ماه آینده افتتاح می‌شود همچنین ۵/۳ هکتار زمین در محله ۱۳ آبان شهرری برای ساخت ساختمان فرماندهی اختصاص داده شده که از محل اعتبارات فرمانداری شهرستان ری ساخته می‌شود.

ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان ری دو ماه آینده افتتاح می‌شود/تخصیص ۳۰ میلیارد برای تقویت سیستم خودرویی انتظامی در ری

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم اجرای نمایشگاه نخستین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، با اشاره به تحقق مطالبه به‌حق مردم در شهرستان ری اظهار داشت: بعد از دو دهه پیگیری در راستای اختصاص فرماندهی انتظامی در شهرستان ری، با پیگیری‌های صورت گرفته این امر محقق شد و امروز اقدامات ارزشمند این تلاشگران عرصه امنیت را مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: شهرستان ری باید ازنظر زیرساخت نیروی انتظامی تقویت شود لذا در این راستا تشکیل دو کلانتری علایین و شمس‌آباد را در نظر داریم که با اعتبارات مالیات بر ارزش‌افزوده شهرستان ری عملیاتی خواهد شد و پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه تأکید کرد: با پیگیری‌های لازم در ابتدای کار فرماندهی انتظامی در ساختمان ژاندارمری سابق مستقر می‌شود و ظرف دو ماه آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد همچنین ۵/۳ هکتار زمین در محله ۱۳ آبان شهرری برای ساخت ساختمان فرماندهی اختصاص داده شده که از محل اعتبارات فرمانداری شهرستان ری ساخته می‌شود.

توکلی با اشاره به خرید خودرو و موتورسیکلت برای فرماندهی انتظامی گفت: ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات فرمانداری به‌منظور تأمین و تقویت سیستم خودرویی فرماندهی انتظامی تهیه می‌شود.

وی افزود: پایش تصویری در کلیه شهرها انجام می‌شود و پلیس‌های تخصصی تقویت می‌شود تا امکان خدمات‌دهی بهتر به مردم فراهم شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: از مردم درخواست داریم که همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و فرماندهی انتظامی شهرستان ری نیز اقداماتی خواهد داشت که مردم شهرستان ری از آن منتفع خواهند شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول