اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شهیدان انصاری و نورانی الگویی مناسب برای مدیریت در طراز انقلاب بودند

فرمانده سپاه قدس گیلان هشت هزار شهید در گیلان را یکی افتخارات این استان دانست و گفت: نوع خدمت و عملکرد شهیدان انصاری و نورانی جایی آن هم در دوران سخت کشور، بهانه‌ای برای مدیران امروز نمی‌گذارد.

شهیدان انصاری و نورانی  الگویی مناسب برای مدیریت در طراز انقلاب بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان دیدار کرد.

شهیدان انصاری و نوررانی از مفاخر گیلان محسوب می‌شوند

 سردار محمد عبدالله پور در این جلسه با بیان اینکه شهدا الگوهای جاویدان در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در این ۴۲ سال شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده و جوانان باید این شهدای گران‌قدر را الگوهای خود برای  اداره زندگی قرار  دهند.

وی با تأکید بر چهره ماندگار شهیدان انصاری و نورانی در جمهوری اسلامی گفت: این دو شهید جزو مفاخر جمهوری اسلامی بوده و باید شخصیت این دو بزرگوار بیش از بیش برای مردم و جوانان بازگو شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از  راه‌های پرورش مدیران در طراز جمهوری اسلامی را بازگو کردن سیره مدیریتی و عملی شهیدان انصاری و نورانی دانست و تصریح کرد: شهیدان انصاری و نورانی به‌مانند شهید بهشتی، باهنر و رجایی تشنه خدمت به مردم بوده و تقوا و پرهیزکاری در کنار خدمت صادقانه از جمله مهم‌ترین ویژگی این دو شهید بوده است.
 

عبدالله پور به سیره مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی اشاره کرد و افزود: این دو  شهید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره استانداری و دفترشان پناهگاه نیازمندان بوده است.

وی وجود هشت هزار شهید در گیلان را  یکی افتخارات این استان دانست و بیان کرد: این دو شهید افتخار نظام اسلامی به‌ویژه مردم گیلان محسوب شده و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا احیای ارزش‌ها است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهید انصاری و نورانی الگویی مناسب برای مدیریت در طراز انقلاب بودندتصریح کرد: بالواقع وجود شهدایی همچون انصاری و نورانی که در دوران سخت خدمتی عملکردی جهادی، خالصانه و مردمی را از خود به یادگار گذاشتند که این نوع خدمت و عملکرد جایی آن هم در دوران سخت کشور، بهانه‌ای برای مدیران امروز نمی‌گذارد.

حمیده دانش کاظمی همسر شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه شهید انصاری همواره خود را  خدمت گذار مردم می‌دانست، اظهار کرد:  در طول دوران مدیریت ایشان در گیلان همواره خدمت به مردم و جهاد در راه خدا یکی از اولویت‌های اصلی شهید انصاری بوده و حتی در این راه جان خود را هم فدا کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول