اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سفر کمیسیون فرهنگی به خراسان رضوی/ آیت‌الله مروی: 40 هزار نسخه خطی از طریق آستان قدس در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد که 40 هزار نسخه خطی از طریق کتابخانه دیجیتال آستان قدس در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

سفر کمیسیون فرهنگی به خراسان رضوی/ آیت‌الله مروی: 40 هزار نسخه خطی از طریق آستان قدس در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان خراسان رضوی گفت: در این سفر اعضای کمیسیون‌ در قالب کارگروه‌های مختلف به بررسی و بازدید از برنامه‌های فرهنگی استان پرداختند.

وی افزود: از جمله برنامه‌های اعضای کمیسیون در جریان این سفر دیدار با آیت الله مروی تولیت آستان قدس رضوی بود که در این دیدار موضوعات مختلف در ارتباط با مسائل مربوط به آستان قدس مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در این دیدار آیت الله مروی عنوان کرد که گفته می‌شود آستان قدس دارایی‌های زیادی دارد، البته این‌طور است و آستان دارایی‌های زیادی دارد اما اکثر این دارایی‌ها به صورت غیرنقدی است و آستان قدس دارایی نقدینگی زیادی ندارد.

لاجوردی خاطرنشان‌کرد: تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد واقعیتی که وجود دارد این است که حتی بعضی از این دارایی‌ها که به صورت ملک هستند، برای آستان دارای هزینه‌هایی نیز هستند که از جمله آن می توان به پارک ملت شهر مشهد اشاره کرد.

وی افزود: در این دیدار آیت الله مروی با اشاره به فعالیت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی عنوان کرد که ۴۰ هزار نسخه خطی از طریق کتابخانه دیجیتال آستان در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در ادامه این سفر اعضای کمیسیون فرهنگی دیداری را هم با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی داشتند که در این دیدار آیت‌الله علم‌الهدی بر استفاده از ظرفیت زائران چند میلیونی آستان قدس رضوی که به مشهد سفر می‌کنند تاکید داشتند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: همان طور که اشاره شد در جریان این سفر اعضای کمیسیون فرهنگی در قالب کارگروه های مختلف مسائل استان را ازجمله در حوزه فعالیت زنان، مسائل ورزشی استان، مسائل قرآنی و... مورد بررسی قرار دادند و جلسات پرسش و پاسخ‌های مختلفی در مراکز مختلف از جمله دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی در ادامه سفر خود به خراسان رضوی در روز جمعه سفری را هم به شهرستان کاشمر داشتند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان در نشست‌هایی به بررسی مسائل فرهنگی شهرستان کاشمر در حوزه‌های مختلف جوانان، زنان و... پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول