اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

صدرنشینی فجر سپاسی در شب درخشش قشقایی

هفته سی و دوم لیگ آزادگان با پیروزی دو تیم شیرازی در مقابل حریف های صدر جدولی تهرانی به پایان رسید.

صدرنشینی فجر سپاسی در شب درخشش قشقایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، شامگاه یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ با ۹ دیدار در شهر های مختلف پیگیری شد و دو تیم شیرازی موفق به شکست حریفان خود شدند.

دیدار تیم مدعی در صدر جدول با تیم پانزدهم در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد و تیم قشقایی موفق شد با یک گل تیم بادران تهران را شکست دهد.

نیمه نخست این دیدار با تک گل رضا مرادی به پایان رسید و تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل بی نتیجه ماند. دقیقه ۳۲ تیم قشقایی به گل رسید.

شاگردان داریوش هرمزی پس از به ثمر رساندن گل، همچنان به دنبال گل های بیشتری بودند اما موفق نشدند و تیم بادران نیز موقعیت خاصی نداشت تا نیمه نخست یک بر صفر به سود قشقایی پایان یابد.

تیم قشقایی در نیمه دوم همچنان فشار خود را روی دروازه تیم بادران حفظ کرد و چند موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کرد و حتی یک بار توپ را تیرک دروازه بادران کوبید اما نتوانست به گل دوم برسد.

تیم بادران که یکی از مدعیان صعود است به سه امتیاز این بازی نیاز داشت و تلاش های بازیکنان این تیم بی ثمر بود و تیم قشقایی توانست با تک گل مرادی به پیروزی برسد و با ۳۸ امتیاز فاصله خود را با تیم چوکا تالش افزایش یابد و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم استقلال ملاثانی در رده چهاردهم قرار بگیرد.

بیست دقیقه پایانی با اخراج روح اله صفویان پور همراه بود و تیم قشقایی با ده نفر بازیکن توانست تیم مدعی بادران تهران را شکست دهد.

پیروزی فجر در ورزشگاهی که برق رفت

تیم فجر سپاسی دیگر نماینده شیرازی ها در لیگ آزادگان، در ورزشگاه غدیر تهران توانست با دو گل فرزان دانا و حمید نعمتی تیم هوادار تهران را شکست دهد و به صدر جدول تکیه بزند.

این دیدار در دقیقه ۷۲ در حالی که نتیجه به سود تیم فجر بود به علت قطع شدن برق ورزشگاه غدیر متوقف شد.

پس از چند دقیقه وقفه این دیدار از سر گرفته شد و تیم فجر با نتیجه دو بر یک از سد تیم هوادار تهران گذشت و به صدر جدول رسید.

هم اینک تیم فجر سپاسی با ۵۴ امتیاز در صدر جدول، تیم هوادار و بادران تهران با ۵۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

بر اساس این گزارش، تیم فجر سپاسی شیراز در هفته سی و سوم در دیدار حساس به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر می رود و تیم قشقایی نیز با تیم چوکا تالش صف آرایی می کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول