اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بودجه 100 میلیاردی برای شرکت فرهنگی ورزشی «صنایع پشتیبان هرمزگان»

استاندار هرمزگان گفت: برای سال نخست بودجه ای در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان پیش بینی شده تا بنگاه های اقتصادی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گام بردارند.

بودجه 100 میلیاردی برای شرکت فرهنگی ورزشی «صنایع پشتیبان هرمزگان»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در آغازبکار شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان اظهار کرد: برای سال نخست بودجه ای در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده تا بنگاه های اقتصادی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گام بردارند، عین همین کار در خصوص ساماندهی فاضلاب بندرعباس انجام شده و با تزریق پول لازم بزودی کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.

این میزان پول از 6 مجموعه اقتصادی پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان، فولاد صبا هرمزگان، ایزوایکو، شیرین سازی آب دریا و بناگستر کرانه جمع آوری شده است.

وی افزود: اگر نیاز باشد با فشار و دعوا هم شده حق استان هرمزگان و مطالبه به حق مردم را از بنگاه های اقتصادی در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی همچون فاضلاب بندرعباس، ورزش، توسعه زیر ساخت های درمانی خواهیم گرفت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: بنگاه های اقتصادی خود زمینه ساز آلودگی هستند و از ظرفیت های استان سود سرشار اقتصادی بهره می برند پس باید در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود کوشا باشند.

به گزارش فارس، برخی نگرانی‌ها در زمینه آغاز بکار این شرکت در روزهای پایانی دولت و هزینه کرد وجوه جمع‌آوری شده از صنایع مختلف هرمزگان در قالب این شرکت در میان فعالان ورزشی استان بوجود آمده که یافتن پاسخ‌های آن می‌تواند به کارآیی و بهبود فرآیندهای این شرکت نیز کمک کند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول