اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نظری: ریاست اژه‌ای در قوه قضاییه کمک‌کننده به استقرار عدل و داد در کشور است

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه، او را کمک‌کننده به تحقق استقرار عدل و داد در کشور دانست.

نظری: ریاست اژه‌ای در قوه قضاییه کمک‌کننده به استقرار عدل و داد در کشور است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

در متن این پیام خطاب به حجت‌الاسلام اژه‌ای آمده است: بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی تبریک و تهنیت می‌گویم

با عنایت به نقش محوری و اساسی قوه قضاییه در استقرار عدل در جامعه بدون شک تجربه، تخصص و تعهد جنابعالی در امر قضا که ثمره سال‌ها تلاش و کوشش جنابعالی در این مجموعه می‌باشد می‌تواند در تحقق یکی از اصلی‌ترین اهداف انبیا و اولیای الهی که استقرار عدل و داد می‌باشد کمک شایانی نماید.

امید است با حضور جنابعالی در این جایگاه شاهد تحقق بیشتر اهداف بلند جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در این قوه باشیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول