اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

زن باردار 22 ساله در هرمزگان قربانی شرکت در مراسم عروسی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هفته‌ گذشته یک خانم ۲۲ ساله باردار به علت شرکت در مراسم عروسی به کرونا مبتلا شد و متاسفانه جان خود را از دست داد و در واقع برگزار کنندگان مراسم عروسی باعث مرگ زن جوان باردار شدند.

زن باردار 22 ساله در هرمزگان قربانی شرکت در مراسم عروسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه نوروزیان امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: 103 بیمار اکنون در آی‌سی‌یوهای بیمارستان‌های هرمزگان بستری هستند که حال 21 نفر از آنان بشدت وخیم است و نگرانی اصلی ما افزایش شمار افراد بدحال است.

وی افزود: هرمزگان در حال طی کردن بدترین شرایط کرونایی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که ویروس کرونای آلفای ( انگلیسی ) در هرمزگان در حال انتشار است و خطر شیوع ویروس کرونای دلتا (هندی) نیز محتمل است، خاطرنشان کرد:  دوری از تجمعات، استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها و حفظ قرنطینه توسط بیماران اصلی‌ترین راه‌های مهار این بیماری است.

نوروزیان، انجام هر چه سریعتر واکسیناسیون را نیز از راهکارهای قطع زنجیره گردش ویروس کرونا عنوان کرد.

به گزارش فارس، روند واکسیناسیون در هرمزگان فراز و فرودهای زیادی دارد و در حالی که در برخی از روزها روند افزایش تزریق واکسن را شاهدیم اما به ناگاه این میزان به کمتر از 300 مورد کاهش می‌یابد و در این زمینه نماینده مردم غرب هرمزگان نیز در نامه‌ای به وزیر بهداشت، خواستار افزایش سهمیه واکسن استان‌های درگیر با پیک پنجم کرونا شد.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول