اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

عطریانفر: محسنی‌ اژه‌ای کارنامه شفافی دارد/ روند فعلی حرکت قوه قضائیه ادامه یابد

عضو شورای مرکزی کارگزاران گفت: از انتخاب آقای محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه استقبال می‌کنیم و درخواست داریم که روند فعلی عملکرد و حرکت قوه قضائیه را ادامه دهد.

عطریانفر: محسنی‌ اژه‌ای کارنامه شفافی دارد/ روند فعلی حرکت قوه قضائیه ادامه یابد

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محسنی‌‌ اژه‌ای به عنوان رئیس دستگاه قضا، اظهار داشت: ایشان از شخصیت‌های پرسابقه، با کارنامه شفاف و مشخص در قوه قضائیه است که بر روی مسائل حوزه قضا و مشکلات کشور اشرافیت دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین اژه ای افزود: رهبر معظم انقلاب، انتصاب شایسته ای را برای جایگاه ریاست قوه قضاییه انجام دادند. 

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد: توجه‌ها نسبت به آقای محسنی اژه ای با توجه به عملکرد دو سال اخیر قوه قضاییه در برخورد با مفاسد، بیشتر از گذشته خواهد بود. 

عطریانفر اظهار کرد: ما از انتخاب آقای محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه استقبال می‌کنیم و درخواست داریم که روند فعلی عملکرد قوه قضائیه را ادامه دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول