اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

موفقیت شهرداری‌های سمنان در ارزیابی عملکرد کشوری

تمامی شهرداری‌های استان سمنان در ارزیابی عملکرد شهرداری‌های کشور نمره قبولی گرفتند.‌

موفقیت شهرداری‌های سمنان در ارزیابی عملکرد کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیرو ابلاغ نظام‌نامه ارزیابی عملکرد شهرداری‌ها توسط دفتر ارزیابی عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نامه شماره ۵۰/۴/۵۴۰۱۹ روز ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۹ دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان، طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده، ۲۰ شهرداری این استان طبق شاخص‌های اعلام‌شده مورد ارزیابی قرار گرفتند که چهار شهرداری رتبه خوب و ۱۶ شهرداری رتبه عالی را اخذ کردند.

بر همین اساس و با عنایت به اهمیت و ضرورت موضوع و به‌منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف شهرداری‌ها و برنامه‌ریزی و اقدام عملی در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، استفاده از دانش و تجارب شهرداری‌های موفق و برتر، تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات جمع‌آوری‌شده و شناخت آسیب‌ها و مشکلات موجود نتیجه ارزیابی شهرداری‌های استان به استانداری سمنان ارسال شد.

نتیجه این ارزیابی‌ها به منظور ایجاد بانک اطلاعات عملکرد شهرداری‌ها متناسب با شاخص‌های تعریف‌شده، ایجاد انگیزه و ترویج حس رقابت‌جویی سالم با تجلیل از شهرداری‌های برتر، راهنمایی، راهبری، نظارت و کنترل بر عملکرد شهرداری‌های ضعیف، شناسایی شهرداران و مدیران قوی و ضعیف مورداستفاده ارسال شده است.

 ایجاد تدابیر لازم به‌منظور افزایش آگاهی و معلومات شهرداران و مدیران و کارکنان شهرداری‌های ضعیف با برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی طبق سیاست‌های ابلاغی، استفاده از نتیجه ارزیابی در ارتقای مدیران شهرداری و در نهایت افزایش رضایتمندی شهروندان و توسعه و آبادانی هرچه مطلوب‌تر شهرها ازجمله اهداف انجام این ارزیابی‌ بوده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول