اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مهمترین انتظار از دولت سیزدهم تحول در حکمرانی و مدیریت است/ لزوم استفاده از جوانان در دولت

دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اهمیت انتخاب کابینه کارآمد گفت: آیت الله رئیسی باید کابینه‌ای را انتخاب کند که بتواند با حضور همه جانبه در میدان، از میزان مشکلات بکاهد.

مهمترین انتظار از دولت سیزدهم تحول در حکمرانی و مدیریت است/ لزوم استفاده از جوانان در دولت

متین منتظمی دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اهمیت انتخاب کابینه کارآمد در دولت سیزدهم، گفت: کشور در شرایط کنونی به آرامشی احتیاج داشت که فارغ از وعده های دروغ و غیر عملیاتی باشد.

وی تاکید کرد: با انتخاب آیت الله رئیسی این اتفاق رخ داده و عملاً این آرامش نسبی به وجود آمده است بنابراین آیت الله رئیسی در این فرصت چندین روزه تا در دست گرفتن دولت باید کابینه‌ای را انتخاب کند که مصداق بارز دولت جوان حزب الهی باشد تا بتواند با حضور همه جانبه در میدان، از میزان مشکلات بکاهد.

منتظمی افزود: مهمترین انتظاری که باید از دولت سیزدهم داشت تحول در حکمرانی و مدیریت است. در 8 سال گذشته شاهد بودیم که عدم مدیریت صحیح و عدم اعتماد به جوانان و استفاده از ژنرال های پیر و خسته و بدون ایده کشور را به این روز رسانده و باعث اعتراض مردم شده است. بنابراین باید اولین و مهمترین انتظار از دولت آیت الله رئیسی این باشد که تحول در حکمرانی را در کشور ایجاد کند. تحول در حکمرانی می تواند باعث به وجود آمدن شرایط مساعد و مناسب در کشور شده و سطح مدیریتی را بالاتر ببرد. صف مرغ و ایجاد مشکلات معیشتی، ناشی ازعدم حکمرانی صحیح و عدم توانایی دولت در اداره کشور در 8 سال گذشته بوده است.

این فعال سابق دانشجویی ادامه داد: نباید اجازه دهیم برخی ها از دولت انتظارات متوهمانه داشته باشد چرا که جبران حکمرانی نادرست گذشته مستلزم زمان است که دولت آینده با حضور کابینه جوان مومن انقلابی بتواند این مشکلات را مرتفع و مردم ایران را به سطح بالای شأنیت خود برساند.

منتظمی یادآور شد: تفکر حاکم بر نگاه آیت الله رئیسی می تواند برای کشور نجات بخش باشد. از این رو باید تیمی اختیار کند که همراه وی باشند.

وی گفت: شکل گیری اتفاق نظر و اجماع ملی و با حضور آیت الله رئیسی می تواند کشور را به مسیر درستی هدایت کند. همانطور که حضور ایشان توانست جریان انقلاب اسلامی را به اجماع برساند.

دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان اظهار داشت: پرچم وحدت جریان انقلاب به دست آیت الله رئیسی است و ان شا الله کشور با همین رویه، روی خوش سعادت را خواهد دید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول