اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مداحان نوجوان مرام ستایشگری را در مشهد می‌آموزند

مسؤول هیأت بیت الحسین(ع) مشهد گفت: طرح «مدرسه مداحی رضوان» در تابستان برای رده سنی ۷ تا ۱۵ سال در سه گروه دکلمه، سرود و مداحی برگزار می‌شود.

مداحان نوجوان مرام ستایشگری را در مشهد می‌آموزند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نوجوانان مشهدی از ماه مبارک رمضان امسال در قالب طرح «مدرسه مداحی رضوان» در هیأت بیت الحسین(ع) در حال آموزش ستایشگری اهل بیت(ع) هستند، با خبر شدیم که این طرح در فصل تابستان نیز پذیرای نوجوانان مشهدی است و در این باره با مسؤول هیأت بیت الحسین(ع) مشهد گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

جواد قربانپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طرح «مدرسه مداحی رضوان» با جذب گروه سنی ۷ تا ۱۵ سال در ماه رمضان به صورت موقت شروع شد، ۲۰ جلسه در ماه رمضان برگزار کردیم که خروجی خیلی خوبی داشت.

مسؤول هیأت بیت الحسین(ع) مشهد افزود: اتفاقات خوبی رقم خورد و بعضی از این بچه‌ها دهه کرامت در هیئات و جلسات اجراهای خوبی داشتند.

وی بیان کرد: تصمیم گرفتیم در تابستان نیز در همین رده سنی ۷ تا ۱۵ سال مدرسه مداحی را در سه گروه دکلمه، سرود و مداحی برگزار کنیم، در کنار آموزش مداحی نیز آشنایی با ادبیات آئینی و شعر و تاریخ مقتل و اهل بیت نیز داریم.

قربانپور با بیان اینکه این جلسات در تابستان از ۱۵ تیرماه تا ۱۵ شهریورماه سه روز در هفته برگزار می‌شود، یادآور شد: این کلاس‌ها زیر نظر هیات بیت الحسین(ع) و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

نماینده استانی جامعه ایمانی مشعر عنوان کرد: خروجی‌های این کلاس‌ها را به مجموعه‌های فرهنگی مذهبی، آستان قدس رضوی و هیئات نیز معرفی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه‌ای که در بحث آموزش دارم، بهترین زمان آموزش و یادگیری در زمینه مداحی و هنر رده سنی ۷ تا ۱۵ سال است، چرا که بازدهی بیشتری می‌توانیم در این باره داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول