اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

انریکه: گفته بودم می توانیم قهرمان یورو شویم/ پتکوویچ: ما قهرمان امشب بودیم

بازی جذاب و دیدنی اسپانیا و سوئیس با واکنش های جالی سمربیانشان همراه بود.

انریکه: گفته بودم می توانیم قهرمان یورو شویم/ پتکوویچ: ما قهرمان امشب بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، در شهر سن پترزبورگ، اسپانیا در ضربات پنالتی موفق شد از سد سوئیس بگذرد. تماشاگران شاهد جدالی دیدنی و جذاب بودند که می توانست یک شگفتی را نیز رقم بزند.

ولادیمیر پتکوویچ سرمربی سوئیس در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: "به اسپانیا تبریک می گویم. آنها تمام تلاششان را کردند و در پایان، در پنالتی ها پیروز شدند. من به تیمم و به تمام بازیکنانم افتخار می کنم."

وی افزود: "بازیکنان من قهرمانان امشب بودند. ما لیاقت صعود به دیدار نیمه نهایی را داشتیم."

پتکوویچ عنوان کرد: "من احساس های مختلف و متناقضی را دارم. از یک طرف غرور است. ما اینجا را با سرهای برافراشته ترک می کنیم."

سرمربی تیم ملی سوئیس افزود: "ما بسیار به دیدار نیمه نهایی نزدیک بودیم اما آن اتفاقی که می خواستیم روی نداد. حس مثبت من بیشتر از حس منفی و اندوهگیم من است. اکنون باید با حس مثبتی به خانه برگردیم."

لوئیز انریکه سرمربی اسپانیا که اکنون در مرحله نیمه نهایی حضور دارد، اظهار داشت: "راحت ترین ضربات پنالتی بود که تا کنون تجربه کرده ام چرا که آن را به خوبی تمرین کرده بودیم. ما همه می دانستیم که چه خواهیم کرد و چیزی برای ما نادانسته نمانده بود. برخی عنوان کی کنند که پنالتی مثل بلیت بخت آزمایی و شانسی است اما این حرف درستی نیست."

لوئیز انریکه گفت: "ما در شرایطی با سوئیس رودرو شدیم که توان و ظرفیت آنها را می دانستیم. هیچ حریفی مانند آنها ما را تحت فشار نگذاشته بود. این دیدار نیز داشت به مرحله خطرناکی می رسید که اخراج بازیکن سوئیس باعث شد تا ورق به سود ما تغییر کند و بازی را در اختیار بگیریم."

ی ادامه داد: "من از همان ابتدا هم گفته بودم که ما جزو هفت یا هشت تیمی هستیم که می توانیم جام قهرمانی را ببریم. حالا جزو چهار تای آن هستیم."

سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: "ما بسیار مغروریم. البته این مسخره خواهد بود که فکر کنیم ما یا هر یک از نفرات نیمه نهایی، به نتیجه مورد نظر رسیده ایم. همه ما می خواهیم به فینال برسیم و برنده شویم."

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول