اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جشنواره کتابخوانی «رضوی» زمینه‌ساز آشنایی کودکان با فرهنگ اهل‌بیت

امام جمعه کوهبنان گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی زمینه‌ساز آشنایی جوانان و کودکان با فرهنگ اهل‌بیت (ع) و فرهنگ ‌رضوی است.

جشنواره کتابخوانی «رضوی» زمینه‌ساز آشنایی کودکان با فرهنگ اهل‌بیت

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف اظهار کرد: در شهری که مامن و جایگاه عرفا، شهدا و علماست، همگان باید بر رعایت حجاب مراقبت کنند.

امام جمعه کوهبنان به دیدار آیت‌الله رئیسی ریاست قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: حرکت و کار ایشان مصداق کار جهادی و شبانه‌روزی است، در حالی که ایشان امید مردم  به عدالت اسلامی و قوه قضائیه را زنده کرد.  

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در حکم ریاست جدید قوه قضائیه بر گسترش عدالت،  احیای حقوق عامه، نظارت بر حسن اجرای قوانین،  پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه قاطع با فساد، استفاده از وجود نیروهای صالح و تربیت مدیران شایسته، تکریم قضات، ارتباط و حضور در بین مردم و... تاکید کردند.

جعفری ابراز داشت: همه دولت‌های آمریکایی مستکبر و آدم‌کش بودند؛ حتی کشورهایی که با آنان همراه هستند از جمله کشورهای اروپایی همین ویژگی را دارند، در حالی که در یمن، فلسطین و غزه جنایت‌ها دارند،  دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرده و مظلومانه سردار دلها را به شهادت رساندند؛ اما بازهم دم از حقوق بشر می‌زنند.

امام جمعه کوهبنان جشنواره کتابخوانی رضوی را زمینه‌ساز آشنایی جوانان و کودکان با فرهنگ اهل‌بیت (ع) و فرهنگ ‌رضوی  دانست و درخواست کرد اهل علم، دانش‌آموزان و دانشجویان در این جشنواره حضوری فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: طرح شمیم رضوی از سوی آستان قدس با پویش شکوه مادری در حال اجراست که مادران زیر ۴۰ سال که فرزند چهارم دارند مورد ترغیب و اهدای هدایا از جمله زیارت آقا علی‌بن موسی الرضا(ع) قرار می‌گیرند.  

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول