اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ربیعی: شاگردانم قول این پیروزی را داده بودند/ 26 هفته است پنالتی نزده‌ایم!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مقابل فولاد خوزستان یکی از بهترین بازی‌هایمان در نیم فصل دوم را ارائه کردیم.

ربیعی: شاگردانم قول این پیروزی را داده بودند/ 26 هفته است پنالتی نزده‌ایم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: ابتدای صحبت‌هایم خسته نباشید به نکونام و کادر فنی‌اش می‌گویم که برای من بسیار با اهمیت و با ارزش است. یک خداقوت هم به مجموعه مس رفسنجان می‌گویم که در یک ماه و نیم اخیر روزهای سختی را سپری کردند و تشنه پیروزی بودند. این پیروزی را به همه مردم شریف و نجیب رفسنجان و کارگران مجموعه مس که در روزها سخت حامی ما بودند تقدیم می‌کنم. یکی از بازی‌های با کیفیت خود در نیم فصل دوم را ارائه کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول خوب بودیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم. در نیمه اول یک اشتباه داشتیم و با توجه به اینکه بازی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام داده بودیم و با غفلت بازنده شدیم، امروز هم غفلت کردیم و از زاویه بسته گل خوردیم و تیم وارد شوک شد. فولاد تیم قدرتمندی است و نماینده ایران در آسیا بود. آنها لایه‌های خوبی در دفاع داشتند و در ضدحملات هم خطرناک بودند. با تدبیر و تلاش بازیکنان به تیم حریف موقعیتی ندادیم و رفته‌رفته فشارمان را بیشتر کردیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: در دقیقه 92 گل مساوی را زدیم، اما این عطش و حس خواستن را در لیگ دسته اول هم تجربه کرده بودیم و این روند ادامه پیدا کرد. بازیکنان می‌خواستند که به گل پیروزی برسند و این موضوع نشان از اتحاد و وحدت برای تیم مس است. مردم شریف رفسنجان باید به این تیم ببالند، چون این تیم نخستین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. اگر در بازی‌هایی که بدشانسی داشتیم شرایط عوض می‌شد خیلی بهتر می‌توانستیم مهر و محبت مردم رفسنجان را پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه از شاگردانم تشکر می‌کنم که قول این پیروزی را به من داده بودند، افزود: به مجموعه مس، کادر فنی و مدیریت و بازیکنان که این روزها به سختی تحت فشار بودند خداقوت می گویم. ما بعد از بازی با سپاهان شرایط خوبی نداشتیم، اما امروز توانستیم یک کامبک خوب داشته باشیم و حالا باید فصل را با همین قدرت تمام کنیم تا بتوانم به قولی که به مردم رفسنجان و مسئولان داده بودم، عمل کنم. قول داده بودم که سال گذشته یک پروژه سه ساله را در مدت یک سال به صعود تبدیل کردیم در لیگ برتر حفظ کنم.

ربیعی در مورد داوری این مسابقه، تصریح کرد: قبل از صحبت درمورد داوری می‌خواهم یک نکته را بگویم؛ بازیکنانی که به عنوان جایگزین وارد زمین شدند برنامه‌هایی که به آنها داده شد و وظایف‌شان را به صورت کامل و عالی اجرا کردند. 4 پلن داشتیم تا در نهایت به نتیجه رسیدیم. یک نکته را باید در مورد داوری بگویم؛ بعد از بازی با پرسپولیس از من درمورد داوری سوال کردند و من گفتم که صحبت نمی‌کنم، اما امروز صحنه‌های زیادی در محوطه جریمه اتفاق افتاد. تیم مس تنها تیم لیگ برتر است که در 25 بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی حتی یک پنالتی هم نزده است.

وی ادامه داد: چند هفته پیش یکی از مربیان گفته بود که 20 هفته است که داوران برای تیمش پنالتی نگرفته‌اند. باید بگویم که ما 26 هفته است که پنالتی نزده‌ایم. امروز در چند صحنه اختلاف نظر شدید با داور مسابقه دارم. در صحنه‌هایی بازی باید بهتر اداره می‌شد و گاهی هم وقفه های 8-9 دقیقه‌ای داشت. وقتی یک بازی 8 دقیقه متوقف شود برگشت به بازی خیلی سخت است. تارخ از داوران جوان ما است و سال‌ها او را می‌شناسم؛ او مسلط است، دوندوگی زیادی دارد و قدرت دیدش هم بالا است. امیدوارم که من اشتباه کرده باشم، اما فکر می کنم در نیمه اول می‌توانست یک پنالتی روی فراز امام علی برای ما بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد اظهارات هاشمی‌نسب مبنی بر اینکه داور سمت تیم مس بود، گفت: ما اعتقاد داریم که یک یا دو پنالتی برای ما گرفته نشد. برای کادر فنی فولاد خیلی احترام قائل هستم و به نظر آنها احترام می‌گذارم.

ربیعی خاطرنشان کرد: بالاخره توانستیم خودمان را از یک فشار خارج کنیم. این طبیعی است. روز پانزدهم بازی بسیار حساس و پراهمیتی را مقابل ماشین‌سازی داریم. این بازی تمام شد و حتی امشب هم حق خوشحالی نداریم. ما باید از حالا برای بازی بعدی آماده شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول