اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اکبرپور: پاک و شرافتمندانه‌ای بازی می‌کنیم/ دلیل اخراج بازیکن ماشین سازی را نمی‌دانم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: خسته نباشید خوب به بازیکنان خوبم که با تمام وجود بازی کردند. آبرومند و با شرافت بازی کردند.

اکبرپور: پاک و شرافتمندانه‌ای بازی می‌کنیم/ دلیل اخراج بازیکن ماشین سازی را نمی‌دانم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا اکبرپور بعد از شکست یک بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: به سپاهان تبریک می‌گویم و از مسئولان این باشگاه هم تشکر می‌کنم. ابتدای بازی من را شرمنده کردند و تقدیر کردند. خسته نباشید خوب به بازیکنان خوبم که با تمام وجود بازی کردند.  آبرومند و با شرافت بازی کردند. فوتبال پاک و شرافتمندانه بازی کردیم و از این بابت از بازیکنانم راضی هستم. امیدوارم در بازی‌های بعدی به آنچه حقشان است برسند.و شرایط روحی بازیکنان پایین است و خودباوری لازم را ندارند و امیدوارم بتوانیم به گل هم برسیم. 

وی در مورد اعتراض بازیکنش بعد از اخراج به داور، گفت: از زمانی که در فوتبال بودم چه بازیکن بودم چه الان که مربی هستم به داور اعتراض نکرده‌آم و در زمان اخراج بازیکن هم  امروز به داور معترض نشدم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که بازیکنم اخراج شد. حتی بعد از گل خوردن هم شاید اگر 10 نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم جبران کنیم. امیدوارم اخراج درست باشد نمی‌توانم الکی در این مورد صحبت کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول