اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح 10 واحد مسکن روستایی در تویسرکان

10 واحد مسکن روستایی طرح محرومین و فاز دوم بهسازی روستای چاشتخوره در تویسرکان افتتاح شد.

افتتاح 10 واحد مسکن روستایی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بعدازظهر امروز ۱۰ واحد مسکن روستایی طرح محرومین در روستای ولاشجرد و فاز دوم بهسازی روستای چاشتخوره در بخش قلقل‌رود توسط نماینده مردم تویسرکان در مجلس با همراهی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان و فرماندار این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان در این آیین با اشاره به اینکه امروز ۱۰ واحد مسکن در روستای ولاشجرد در قالب طرح محرومین افتتاح شد اظهار کرد: این تعداد مسکن با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات و ۳۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض به متقاضیان احداث شده است.

سهیل مومیوند با بیان اینکه آورده متقاضیان معمولا بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان است افزود: سهم شهرستان تویسرکان در بحث مسکن محرومین ابتدا ۲۵۰ واحد بود که با پیگیری مسوولان این تعداد به ۴۰۰ واحد مسکن افزایش یافت.

وی متراژ هر واحد را ۶۰ متر مربع با سازه بنایی دانست و از برگزاری جشن اتمام احداث ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در قالب طرح محرومین تویسرکان در هفته دولت خبر داد و گفت: هم‌اکنون این پروژه‌ها از پیشرفت ۹۷ درصدی برخوردار است که شهرستان تویسرکان در این زمینه در استان پیشتاز است.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان از افتتاح فاز دوم طرح بهسازی و آسفالت روستای چاشتخوره در متراژ ۴ هزار متر مربع با هزینه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خبر داد.

وی ادامه داد: حدود ۸۵۰ میلیون تومان از این اعتبار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۲۰۰ میلیون تومان برای جدولگذاری از محل اعتبار دهیاری هزینه شده است.

مومیوند تعداد واحدهای مقاوم‌سازی شده روستایی شهرستان تویسرکان را ۷ هزار و ۱۰۷ واحد اعلام کرد و گفت: ۵۳ درصد از واحدهای مسکن روستایی فرسوده تویسرکان مقاوم‌سازی شده است.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول