اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قربانی:قرعه تیم ملی به ظاهر آسان است/ نباید رقبا را دستکم بگیریم

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:شاید به ظاهر قرعه تیم ملی فوتبال کشورمان آسان باشد ولی همه در حال تلاش هستند و نباید هیچ تیمی را دستکم گرفت.

قربانی:قرعه تیم ملی به ظاهر آسان است/ نباید رقبا را دستکم بگیریم

پیروز قربانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قرعه  تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: شاید به ظاهر قرعه تیم ملی فوتبال کشورمان آسان باشد ولی واقعیت این است که همه تیم‌ها در حال کار و تلاش هستند و نباید هیچ تیمی را دستکم گرفت.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان تیم ملی پتانسیل واقعی خود را نشان بدهند چون این تیم توانایی‌های زیادی دارد.شاید اگر تیم ملی ما با قرعه سخت‌تری مواجه می‌شد ما باز هم این توانایی را داشتیم که از این مرحله به جام جهانی صعود کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی تاکید کرد: این قرعه برای ما خوب است و حتی اگر عمان در گروه ما قرار می‌گرفت شاید به خاطر شناختش از فوتبال ما کار سخت می‌شد، ضمن آنکه استرالیا از کره قوی‌تر است و همینکه ما در گروه A قرار گرفتیم نشان می‌دهد کار راحت‌تری داریم اما باز هم تاکید می‌کنم تیم‌های دیگر عم در حال تلاش هستند و نبایید به هیچ عنوان آنها را دستکم بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول