اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هیچ‌گونه تغییری در نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه نداشتیم

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اعتراض برخی از نامزدهای شورای اسلامی این شهر به نتایج انتخابات، گفت: پس از بررسی صندوق‌های الکترونیکی و 10 صندوق دستی، هیچ‌گونه تغییری در نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه نداشتیم.

هیچ‌گونه تغییری در نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه، اظهار داشت: انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه تمام الکترونیکی برگزار شد و دست یا فردی در آن دخالت نداشت.

وی ادامه داد: چیزی به عنوان تجمیع انتخابات در شورای شهر کرمانشاه نداشتیم، چون به صورت الکترونیکی برگزار شد، خودبه خود هر شعبه با اتمام اخذ آرا، به صورت الکترونیکی جمع و به سامانه ارسال می‌شد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اعتراض برخی از کاندیدا به نتایج، گفت: سه بازرس از هیأت عالی مرکزی نظارت کشور به همراه رئیس هیأت نظارت شهرستان و دبیر عالی انتخابات شوراهای استان هم از صندوق های الکترونیکی و هم از صندوق دستی بازگشایی کردند و آرا توسط بازرسان و ناظران رصد و شمارش شد.

وی گفت: به دلیل دیر آمدن رمز و کارت در ساعات اولیه انتخابات در مجموعه ۱۰ صندوق دستی ۲۵۵ برگ رأی جمع‌آوری شد که به آرا الکترونیکی اضافه شد که پس از بازرسی یک رأی و هیچگونه تغییری در ۱۱ نفر اصلی و هفت نفر علی‌البدل اعلام شده، ایجاد نشد.

رنجبر افزود: کامران ملکی، سیداحسان احسانی، سیدپیمان موسوی، احسان حیدریان، سیدحجت‌الله موسوی‌اجاق، رسول آزادی، هاشم درویشی، سالار احمدزاده رأی، پوریا فخری، سیدمیثم موسوی‌اجاق و کامبیز غلامی به عنوان اعضای اصلی و خسرو زرافشانی، علی فتاحی طهنه، حیدر حیدری، طیب حیدری، شهریار نعمت، فردین امیری و هوشنگ عندلیب مله به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر کرمانشاه انتخاب شدند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول