اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مجازی برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی یزد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال هم یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از ابتدای تیرماه امسال آغاز و تا اول آبان‌ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی در استان یزد برگزار می شود.

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها صبح امروز در نخستین نشست کمیته استانی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، با بیان این‌که تبیین اهداف و برنامه‌های این دوره جشنواره کتابخوای رضوی نقش مهمی در مشارکت جامعه هدف ایفا می‌کند، اظهار کرد: مشارکت مردم استان یزد در دوره‌های پیشین جشنواره چشمگیر بوده و این مهم بیانگر پویایی فرهنگی و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی در این استان است.

وی افزود: امیدواریم یازدهمین دوره جشنواره نیز که به دلیل شیوع ویروس کرونا همچون سال قبل به صورت مجازی و از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد به آدرس www.samakpl.ir برگزار می‌شود، مورد اقبال مردم استان قرار گیرد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: در این دوره از جشنواره شش عنوان کتاب ویژه رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال معرفی شده و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت فردی و خانوادگی در جشنواره شرکت کنند.

دوست فاطمی‌ها در ادامه تصریح کرد: برگزاری نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان به منظور تشریح روند برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، نشست خبری دبیر استانی و برگزاری جلسات هماهنگی با مدیران دستگاه‌های مشارکت کننده، از مهم‌‌ترین مصوبات نخستین نشست کمیته استانی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان یزد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روند اجرایی یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی که با محوریت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود، از ابتدای تیرماه امسال آغاز و تا اول آبان‌ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول