اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تأکید حماس بر روابط خوب این جنبش با حزب‌الله

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تأکید بر روابط خوب این جنبش با حزب‌الله، جزئیات دیدار رهبر حماس با دبیرکل حزب‌الله لبنان را تشریح کرد.

تأکید حماس بر روابط خوب این جنبش با حزب‌الله

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «خلیل الحیه» معاون «اسماعیل هنیه» رهبر حماس در گفت‌وگو با روزنامه «عربی 21» بر روابط خوب این جنبش با حزب‌الله لبنان تأکید کرد و گفت، این رابطه پیشتر نیز شاهد هیچ تنشی نبوده و هرگز قطع نشده است.

وی گفت: چه بسا در گذشته و امروز در برخی مسایل با هم اختلاف‌نظر داریم اما هیچ تنشی میان ما و برادرانمان در حزب‌الله یا دیگر طیف‌های امت وجود ندارد زیرا ما به دنبال روابط طیبه با همه هستیم.

الحیه در ادامه به جزئیات دیدار دیروز (سه شنبه ) هنیه با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله پرداخت و گفت، در این دیدار درباره مسایل مربوط به فلسطین از جمله نبرد «شمشیر قدس» بحث و تبادل‌نظر شد . این نبرد واقعیت جدیدی را در مقابله با رژیم صهیونیستی عینیت بخشید .

وی تأکید کرد، در دیدار مذکور نتایج این نبرد و همبستگی بی سابقه با مسأله فلسطین در تمام جهان تشریح شد و این نشان می‌دهد که آرمان فلسطین همچنان جایگاهی مهم را در قلبهای آزادگان جهان به خود اختصاص داده است.

الحیه در ادامه گفت، در دیدار با سران حزب‌الله درباره آوارگان فلسطینی نیز صحبت و تأکید شد، آنها میهمانند و در انتظار بازگشت به فلسطین هستند.

هنیه که یکشنبه هفته جاری وارد لبنان شده تا کنون با «میشل عون» رئیس‌جمهور، «نبیه بری» رئیس پارلمان، «حسان دیاب» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و «زیاد النخاله» دبیرکل جهاداسلامی دیدار کرده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول