اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

روحانیون مردم را به دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن تشویق کنند

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: روحانیون با برطرف کردن شبهات شرعی، مردم را به استفاده از تسهیلات مقاوم‌سازی و بازسازی واحدهای مسکونی تشویق کنند.

روحانیون مردم را به دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن تشویق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در دیدار با امام جمعه سنندج اظهار کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به دو رسالت مهم احداث مسکن برای محرومین و بازسازی مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده از اولویت‌های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن با بهره‌گیری از نیروهای جهادی توانسته اقدامات خوبی در زمینه عملیاتی کردن اهداف سازمانی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: روحانیون ضمن معرفی حساب 100 امام، با برطرف کردن شبهات شرعی، مردم را به استفاده از تسهیلات مقاوم‌سازی و بازسازی واحدهای مسکونی تشویق کنند.

وی افزود: این کار کمک به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی و بهره‌مندی مردم از خانه‌های مقاوم است.

وی تصریح کرد: همه توان خود را برای مقاوم‌سازی مسکن محرومین و دیگر ماموریت‌ها در حوزه خدمات‌‌رسانی هرچه بیشتر به مردم بکار خواهیم گرفت.

احداث 2826 واحد مسکونی برای محرومین

رضا قادری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در این نشست ظهار کرد: تاکنون ۲ هزار و ۸۶۲ واحد مسکن شهری برای اقشار کم‌درآمد و محروم در استان احداث شده است.

وی تصریح کرد: احداث ۴ هزار و ۵۱۱ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۴۶ هزار و ۹۰۰ واحد مسکن روستایی از دیگر اقدامات انجام شده در استان بوده است.

قادری با تاکید براینکه احداث مسکن برای جامعه روحانیون را مورد توجه قرار خواهیم داد و امیدواریم با همراهی هرچه بیشتر عزیزان شاهد اتفاقات خوب در این حوزه باشیم.

مردم کردستان نیازمند خدمت بیشتری هستند

ماموستا رستمی امام جمعه سنندج هم در جریان این دیدار اظهار کرد: ارادت مردم کردستان به اهل بیت و ائمه اطهار مثال‌زدنی بوده و خواهر امام رضا(ع) حضرت هاجر خاتون در سنندج همواره مورد توجه مردمان متدین این دیار است.

وی تصریح کرد: مردم کردستان در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی در طول تاریخ در خط مقدم بوده‌اند که نمونه بارز آن را در خلق حماسه پرشور انتخابات اخیر شاهد بودیم.

امام جمعه سنندج، مشورت، مساوات، عدالت و آبادانی را از دستورات دین اسلام بیان کرد و گفت: توسعه عدالت نیاز به تلاش جهادی دارد این انتظار از مسئولان می‌رود که در راستای توسعه استان کردستان و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم اهتمام جدی داشته باشند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: در طول 42 سال از عمر با برکت انقلاب خدمات خوبی صورت گرفته که جای تقدیر دارد اما نیاز به کار در استانی مرزی کردستان با توجه به اینکه در برخی حوزه‌ها عقب‌ماندگی جدی داریم ضروری است.

وی با بیان اینکه مردم کردستان ثابت کرده‌اند پای نظام و ارزش‌های آن با تمام وجود ایستاده‌اند، گفت: تقدیم بیش از 5 هزار و 400 شهید بومی و 18 هزار شهید مهاجر در این استان سندی بر انقلابی بودن و ولایت‌مداری مردم کردستان است که باید با خدمت هرچه بیشتر از سوی مسئولان پاسخ داده شود.

وی توجه هرچه بیشتر به نیازمندان و تلاش در راستای ایجاد سرپناه برای آنان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این خصوص شایسته تقدیر است و امیدواریم شاهد گسترش هرچه بیشتر این خدمات در سطح روستاهای استان باشیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول