اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اعلام آمادگی کمک ١٤ میلیارد تومانی کارخانجات اسفراین در راستای مسئولیت اجتماعی

فرماندار اسفراین از کمک ۱۴ میلیارد تومانی دو صنعت فولاد و لوله گستر اسفراین در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی به طرح های اولویت دار و ضروری این شهرستان خبر داد.

اعلام آمادگی کمک ١٤ میلیارد تومانی کارخانجات اسفراین در راستای مسئولیت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، مهدی کرامتی ظهر امروز در نشستی که با حضور امام‌جمعه اسفراین و مدیران عامل مجتمع صنعتی فولاد و شرکت لوله گستر اسفراین برگزار شد؛ اظهار کرد: نگاه دلسوزانه استاندار با رویکرد توسعه شاخص‌ها و توسعه متوازن است .

وی گفت: با اعتبارات قطره‌چکانی دولت جهش در توسعه اتفاق نخواهد افتاد و صنایع علاوه بر انجام مأموریت اصلی خود در ارتقاء سطح تولید و اشتغال باید خدمتی که منفعت عمومی بهره‌مند شوند را ارائه دهند. 

فرماندار اسفراین افزود: این نگاه توسعه‌ای که از حضور صنایع، منفعت عام را ببریم ؛ مُیسّر نخواهد شد مگر با تعامل و هم‌افزایی که در جهت خدمت به مردم ایجاد خواهد شد. 

وی گفت: نجابت مردم اسفراین مشهود و ملموس است و تلاش برای خدمت کردن به آن‌ها منفعت و خیر آخرت است. 

در پایان این نشست  دو صنعت لوله گستر و فولاد در راستای همکاری و مشارکت در مسئولیت‌پذیری اجتماعی با کمک ۱۴ میلیاردی به شهرستان اسفراین موافقت کردند. 

گفتنی است مقرر شد به‌زودی کمک ۷ میلیارد تومانی لوله‌ گستر و ۷ میلیارد تومانی فولاد و همچنین کمک ۵ میلیارد تومانی شرکت آذین فورج ظرف چند هفته آینده در مجمع مطرح و با تصمیم‌گیری مدیران عامل و فرماندار اسفراین در پروژه‌های اولویت‌دار سال ۱۴۰۰ هزینه شود.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول