اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| واکنش مطبوعات به برد انگلیس مقابل آلمان پس از 55 سال/ طعنه بریتانیا به ژرمن‌ها

مطبوعات انگلیس پس از برد تاریخی مقابل آلمان واکنش‌های جالبی از خود به ثبت رساندند و با تیترهایی طعنه‌آمیز در خصوص ژرمن‌ها صحبت کردند.

یورو 2020| واکنش مطبوعات به برد انگلیس مقابل آلمان پس از 55 سال/ طعنه بریتانیا به ژرمن‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم ملی انگلیس توانست با درخشش استرلینگ و هری کین مقابل آلمان به برتری دست یابد و پس از 20 سال این تیم را در یک رقابت رسمی شکست دهد.

انگلیس با این پیروزی به جمع 8 تیم پایانی رسید و حالا امیدوار است که بتواند برای اولین بار قهرمان اروپا شود.

مطبوعات این کشور پس از برد تاریخی مقابل آلمان هر کدام به نوعی از بازیکنان انگلیس تمجید کردند و جلد زیبا را به نمایش گذاشتند.

اکسپرس با تیتر زیبای «شکارچیان روح» از پیروزی انگلیس مقابل آلمان صحبت کرد و به نوعی به دیدار فینال جام جهانی 1966 طعنه زد. در فینال جام جهانی 1966 گل سوم انگلیس در وقت‌های اضافی توسط جئوف هِرست به گل روح لقب گرفت زیرا بسیاری معتقد هستند که آن توپ از خط دروازه عبور نکرد.

اکسپرس با اشاره به آن بازی مدعی شد که جوانان سه‌شیرها پس از 55 سال انتقام آن حرف و حدیث‌ها را گرفتند و دوباره آلمان را شکست دادند.

دیلی میرر با تیتر جذاب « به رم بازمی گردد» از بازی انگلیس و اوکراین در کشور ایتالیا حرف زد. این تیتر به شعر قدیمی و معروف انگلیسی‌ها با عنوان «it's coming home» با مفهوم «(جام) به خانه بازمی‌گردد» اشاره داشت.

میرر نوشت که ساوت‌گیت با برد تاریخی مقابل آلمان به یورو هشدار کرد که تیم خطرناکی برای دیگران خواهد بود.

گاردین نیز با تیتر «به رم بازمی‌گردد» از تاریخ سازی انگلیس صحبت کرد. این تیم در مراحل حذفی پس از 55 سال توانست آلمان را شکست دهد.

دیلی اکسپرس با تیتر «نه،‌رویا نبود. ما واقعا آلمان را شکست دادیم» به برد سه‌شیرها با گلزنی هری کین اشاره کرد.

دیلی استار با تیتر «انگلیس به آلمان نباخت» از سوغاتی تاریخی سه شیرها در مصاف با ژرمن‌ها نوشت. دیلی میرر در جلد اصلی خود نوشت: امشب شبی رویایی برای انگلیس بود. شبی که سه‌شیرها رویاپردازی کردند تا برای اولین بار قهرمان اروپا شوند.

دیلی میل با تیتر «به شجاعت دادید تا رویاپردازی کنیم»  از درخشش بازیکنان تیم ملی انگلیس و کاپیتان هری کین صحبت کرد.

سان در ادامه تمجیدهای خود از استرلینگ با تیتر «زخم 55 ساله با رحیم درمان شد» از پیروزی تاریخی انگلیس صحبت کرد. این نشریه از گلزنی هری کین مقابل دشمن قدیمی حرف زد و از شکست آلمانی‌ها نوشت.

ایندیپندنت با تیتر «سه شیرها با قدمی بلند آلمان را از پیش روی برداشتند» از درخشش هری کین در بازی مقابل مانشافت صحبت کرد.

دیلی تلگراف با تیتر «بالاخره چیزی پیدا شد که با آن خوشحال شد» از درخشش انگلیس مقابل آلمان نوشت.

روزنامه مترو نیز از زخم 55 ساله انگلیس مقابل آلمان نوشت و مدعی شد دیگر آن حرف و حدیث‌ها در بازی فینال جام جهانی 1966 به پایان رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول