اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آتش‌نشانی زنجان هنوز هم مزاحم تلفنی دارد/ برقراری 2400 تماس تک‌زنگ، مزاحم با آتش‌نشانی زنجان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی زنجان گفت: تعداد تماس متصل نشده یعنی تک زنگ، مزاحم و لیست سیاه سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی زنجان ۲ هزار و ۴۷۴ مورد بوده است.

آتش‌نشانی زنجان هنوز هم مزاحم تلفنی دارد/ برقراری 2400 تماس تک‌زنگ، مزاحم با آتش‌نشانی زنجان

حسن غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال ۳۰ هزار و ۱۳۶ تماس با آتش‌نشانی زنجان گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان تعداد تماس‌های پاسخ داده شده را ۲۲ هزار و ۹۹۱ مورد اعلام کرد و گفت: تعداد تماس منجر به عملیات ۳۹۱ مورد بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد تماس متصل نشده یعنی تک زنگ، مزاحم و لیست سیاه سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی زنجان نیز ۲ هزار و ۴۷۴ مورد بوده است.

غفاری تعداد کل عملیات‌های حریق در سه ماهه نخست امسال را ۱۸۵ مورد اعلام کرد و افزود: تعداد کل عملیات نجات در این مدت هم ۱۵۸ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان افزود: تعداد کل عملیات متفرقه در سه ماهه اول ۴۸ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه کل عملیات‌های خردادماه ۱۷۶ مورد بوده است، تصریح کرد: عملیات‌های نجات ۸۳ مورد و عملیات حریق ۷۶ مورد بوده است.

غفاری گفت: یکی از اموری که به صورت جدی مورد توجه سازمان قرار دارد ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است به نحوی که مردم بتوانند هم از لحاظ روانی خود و دیگران را با کنترل سطح استرس مدیریت کنند و هم بتوانند تا هنگام رسیدن نیروهای امدادی اقدامات اولیه امدادی را انجام دهند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول