اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

دست و دلبازی‌های مدیران شهرداری در روزهای پایانی/ امتیاز ویژه به فدراسیون فوتبال

سخنگوی شورای شهر تهران با انتقاد از لایحه‌های شبهه‌انگیز اخیر شهرداری گفت: مدیران شهرداری قصد دارند امتیاز ویژه‌ای از طریق صحن شورا به فدراسیون فوتبال بدهند.

دست و دلبازی‌های مدیران شهرداری در روزهای پایانی/ امتیاز ویژه به فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، صبح امروز سیصد و ششمین جلسه صحن شورای شهر برگزار شد که صحن امروز نسبت به جلسات قبلی متفاوت بوده آمار تذکر شورای شهری‌ها به حداقل رسید.

یک فوریت لایحه مجوز فروش و تصویب معامله یک ملک ثبتی امروز مورد بحث و گفت‌وگو میان اعضای شورا قرار گرفت و بر اساس این لایحه یک فوریتی قرار است واگذاری یک ملک به فدراسیون فوتبال انجام گیرد.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به این لایحه یک فوریتی گفت: با چه منطق و توجیهی می‌خواهید به یک مجموعه امتیاز دهید آن هم از طریق صحن شورای شهر باید بررسی‌های لازم در این راستا صورت گیرد.

وی افزود: ارسال چنین لایحه‌هایی در روزهای آخر فعالیت شورا قطعا موجب خوشنامی برای شورا و شهرداری نخواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: چرا در این جلسات پایانی و با این سرعت در شهرداری می‌خواهند مجوزهای شبه‌برانگیز از شورای شهر بگیرند.

وی بیان داشت: در جلسه قبل شورا هم لایحه سازمان سرمایه‌گذاری در شهر آفتاب از سوی سازمانی که پاشنه آشیل شهرداری است را داشتیم.

اعطا گفت:‌به نظرم این مسأله برای دریافت مجوز ترک تشریفات جهت فروش است و می‌خواهند در شهرداری مزایده برگزار نشود و با شرایط خاص ملکی را به فدراسیون فوتبال بدهند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول