اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

زاهدی: از معلمین مدارس غیر انتفاعی در حال بیگاری کشیدن هستند

عضو کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از بیگاری کشیدن از معلمین مدارس غیرانتفاعی گفت: وقتی شهریه 40 میلیون تومانی از اولیا دریافت می‌شود چرا معلمین این مدارس از آن بهره‌ای ندارند.

زاهدی: از معلمین مدارس غیر انتفاعی در حال بیگاری کشیدن هستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 8 تیرماه) ‌در جلسه علنی و در جریان بررسی کمیسیون آموزش در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و در موافقت با آن اظهار داشت: سال گذشته مقام معظم رهبری مطالبه‌ای مبنی بر اینکه باید مهدکودک‌ها زیر نظر آموزش و پرورش اداره شوند داشتند که مخاطب اصلی آن مجلس است، لذا باید قانون تاسیس و نحوه اداره در این زمینه را تغییر دهیم.

وی افزود: متأسفانه گاهی اوقات از عنوان مدارس سوء استفاده سیاسی شده و خیانت‌های بزرگی به کشور می‌شود که یکی از این سوء استفاده‌ها مربوط به موضوع مدارس طبیعت است که آموزش‌های صورت گرفته در آن برخلاف منافع ملی بوده و ارتباط با بیگانگان را ترویج می‌کند. در طرح قانون تاسیس و نحوه اداره مدارس غیرانتفاعی بایستی این موضوع اصلاح شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه از معلیمن مدارس غیرانتفاعی بیگاری می‌کشند در حالی که شهریه 40 میلیون تومان یاز اولیا دریافت می‌شود و وزارت آموزش و پرورش نتوانسته سامانه‌ای برای دریافت شهریه از والدین در مدارس غیرانتفاعی راه‌اندازی کند. در حالی که در طرح اصلاح قانون تاسیس و نحوه اداره مدارس غیرانتفاعی این وزارتخانه مکلف به راه‌اندازی سامانه مذکور شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول