اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فعالیت 200 هزار معلم پرورشی و آموزشی در مدارس غیردولتی

نماینده آبادان در مجلس با اشاره به مشکلات 200 هزار معلم پرورشی و آموزشی در مدارس غیردولتی گفت: با اصلاح قانون تأسیس این مدارس، حقوق، بیمه و ... شاغلین در این مدارس قانونی خواهد شد ضمن اینکه فعالیت‌ها در این مدارس هم شفاف می‌شود.

فعالیت 200 هزار معلم پرورشی و آموزشی در مدارس غیردولتی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمحمد مولوی نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 8 تیر 1400) در جلسه علنی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون آموزش در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و در موافقت با آن اظهار داشت: 200 هزار نفر کادر پرورشی و آموزشی در مدارس غیردولتی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: طرح اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی باعث شفافیت فعالیت‌های این مدارس شده و شاغلینی در این مدارس هم حقوق و بیمه و ... قانونی را دریافت خواهند کرد.

نماینده آبادان در مجلس تصریح کرد: باید مدارس غیردولتی را ارتقاء دهیم تا طبق سند بنیادین آموزش  و پرورش همه مدارس بر اساس این قانون فعالیت کنند.

مولوی گفت: هم اکنون بحث واگذاری مهدکودک‌ها از سازمان بهزیستی به وزارت آموزش و پرورش وجود دارد و بناست تا قانون در این زمینه اصلاح شود. لذا نمی‌پذیریم که آن مدارس همچنان با قانون بهزیستی اداره شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول