اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

گفت وگوی تلفنی وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید علی اکبر سلیمی جهرمی

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدای هفتم تیر، با فاطمه نحریر همسر شهید علی اکبر سلیمی جهرمی و برادر آن شهید بزرگوار، محمد حسین سلیمی جهرمی، به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

گفت وگوی تلفنی وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید علی اکبر سلیمی جهرمی

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدای هفتم تیر، با فاطمه نحریر همسر شهید علی اکبر سلیمی جهرمی و برادر آن شهید بزرگوار، محمد حسین سلیمی جهرمی، به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

محسن حاجی میرزایی در این گفت و گوی تلفنی، ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) یاد و خاطره شهادت مظلومانه آیت االله دکتر سید محمد بهشتی و ۷۲تن از یاران با وفای ایشان را گرامی داشت و افزود: شهید علی اکبرسلیمی جهرمی، یکی از 72 چهره برجسته  شهدای هفتم تیر سال١٣٦٠ بودند که در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف والای انقلاب منشأ خدمات ارزنده و ماندگاری شدند و امروز بسیاری از مدارس، مراکز آموزشی ما در سطح کشور مزین به نام این شهید جاوید است.

 حاجی میرزایی در ادامه، ضمن اشاره به خدمات ارزنده این شهید گرانقدر، افزود: وظیفه داریم از خون شهدای این انقلاب پاسداری کنیم و همیشه یاد، خاطره و خدمات خستگی‌ناپذیر آن ها را ارج نهیم.

 وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر ضرورت ادامه راه شهدا در حفظ ارزش ها و اهداف انقلاب، خاطر نشان کرد: آموزش وپرورش باید همواره سلوک، اندیشه‌ و سیره شهدای والامقام انقلاب، به ویژه چهره های خدوم، متعهد، متخصص و متفکر  شهدای هفتم تیر را به جامعه دانش آموزی و نسل های آینده کشور بشناساند.

همسر و برادر شهید سلیمی جهرمی نیز در این گفت و گو ضمن تشکر از توجه وزیر آموزش و پرورش به شهدای هفتم تیر، برای ایشان و سایر دست اندرکاران آموزش و پرورش، آرزوی توفیق کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول