اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

استعدادیابی والیبالیست‌های قم با حضور سرمربی تیم ملی

رئیس هیات والیبال استان قم گفت: اردوی استعدادیابی والیبال از امروز با حضور محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در قم برگزار می‌شود.

استعدادیابی والیبالیست‌های قم با حضور سرمربی تیم ملی

محمدمهدی حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: نوجوانان منتخب والیبال قم طبق برنامه‌ریزی کمیته استعدادیابی هیات از ساعت ١٠ تا 16 امروز در سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حضور محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: نفرات مستعد و آینده‌دار این اردو به تمرینات تیم ملی والیبال نوجوانان ایران راه می‌یابند که البته اسامی آنها بعد از اردو اعلام می‌شود، امیدوارم نخبه‌های والیبال قم از این فرصت به خوبی استفاده کنند تا عضوی از تیم اعزامی ایران به مسابقات سال جاری قهرمانی آسیا باشند.

رئیس هیات والیبال استان قم اضافه کرد: مربیان باشگاه‌های ثبت شده در هیات والیبال و مربیان باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های والیبال قم نیز در این اردو حضور دارند و زمان آن رسیده که دست‌پرورده‌های مربیان با دانش این رشته در حضور سرمربی تیم ملی کشورمان به خوبی توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی این هیات برای برگزاری دوره‌های داوری درجه‌های 1، 2 و 3 اشاره و بیان کرد: این دوره در هر دو بخش آقایان و بانوان است و متقاضیان شرکت در آن باید حداکثر تا دهم تیر ماه نسبت به ثبت‌نام در هیات والیبال واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان اقدام کنند زیرا با توجه به محدودیت تعداد نفرات، اولویت با افرادی است که ثبت‌نام آنها سریع‌تر انجام شده باشد.

حلوایی در پایان اظهار کرد: با مساعد شدن شرایط کرونا، فدراسیون والیبال قصد دارد امسال مسابقات رده‌های سنی پایه کشور را برگزار کند و بر همین اساس از چند ماه قبل با مشخص شدن کادر فنی تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان، ‌جوانان و امید والیبال قم، این تیم‌ها در هر دو بخش دختران و پسران آماده اعزام می‌شوند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول