اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسکن مهر خورشید هشتم تحویل شهرداری پیشوا می‌شود

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مسکن مهر خورشید هشتم به زودی و پس از اجرای کامل تعهدات توسط سازنده به شهرداری پیشوا تحویل می‌شود.

مسکن مهر خورشید هشتم تحویل شهرداری پیشوا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا عصر امروز در نشست شورای مسکن این شهرستان، اظهار کرد: مسکن مهر خورشید هشتم به زودی و پس از اجرای کامل تعهدات توسط سازنده به شهرداری پیشوا تحویل می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر مقدمات واگذاری این مجتمع انجام گرفته و طی تفاهم‌نامه‌ای بین اداره راه و شهرسازی، سازنده و شهرداری، به منظور ارائه خدمات مناسب‌تر به مدیریت شهری واگذاری می‌شود.

فرماندار پیشوا ادامه داد: تاکنون بخش زیادی از مشکلات و تنگناهای موجود در مجتمع خورشید هشتم رفع و سرانه‌های آموزشی، فرهنگی، درمانی، فضای سبز و غیره آن تامین شده و بخشی نیز در حال انجام است که با تحویل به شهرداری، سطح ارائه خدمات به شهروندان و ساکنین این منطقه افزایش می‌یابد.

عباسی گفت: برای تعجیل در انجام این مهم، در جلسه شورای مسکن شهرستان مقرر شد دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان از جمله آب و فاضلاب، برق، گاز و تلفن طی یک هفته نسبت به ارائه نقشه به‌روز شبکه‌های اجرا شده در مجتمع اقدام کنند.

وی افزود: همچنین دستگاه‌ها موظف شدند گزارش مشکلات و اختلال‌های احتمالی موجود در شبکه‌های زیرساختی را ارسال نموده و در صورت عدم هر گونه مشکلی در اجرا و تجهیزات، طی نامه‌ای مکتوب به فرمانداری تائید پروژه‌های صورت گرفته را اعلام کنند.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان کرد: مسکن مهر ۱۲۳۲ واحدی پیشوا نیز پس از طی برآورد هزینه‌های مورد نیاز برای زیرسازی، آسفالت، فضای سبز، تجهیزات شهری و غیره از سوی شهرداری و انجام توافقات لازم با راه و شهرسازی، به شهرداری پیشوا واگذار می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول