اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جشنواره کتابخوانی رضوی آغاز شد

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان سمنان در حالی آغاز شد که مهلت شرکت در این جشنواره تا یکم آبان ماه امسال اعلام شده است.

جشنواره کتابخوانی رضوی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز شده است و این جشنواره تا یکم آبان ماه امسال ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در رشته‌های نقاشی، داستان‌نویسی، پویش کتاب‌خوان، مسابقه چهارگزینه‌ای، قصه‌گویی، پویش برای امام زمان (عج) و شعر سرایی باهم رقابت کنند.

 منابع معرفی‌شده در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در فراخوان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ۶ عنوان کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگ‌سال معرفی شده است.

در رده کودک (۴ تا ۱۲ سال، متولدین ۱۳۸۸-۱۳۹۶) کتاب‌های زندگی امام رضا (ع) اثر سید مهدی مهاجرانی از انتشارات کتابک و مجموعه ۱۴ معصوم: امام زمان (ع) اثر زهرا عبدی از انتشارات جمکران معرفی‌شده است. کودکان علاقه‌مند می‌توانند در دو رشته نقاشی و پویش کتاب‌خوان به ازای هر دو کتاب، شرکت کنند.

در رده سنی نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال، متولدین ۱۳۸۳-۱۳۸۷) کتاب‌های برای ضامن آهو، ۵۵ پرسش و پاسخ درباره امام رضا (ع) و زیارت ایشان اثر غلامرضا حیدری ابهری از انتشارات به نشر و ده قصه از امام زمان (عج) اثر فریبا کلهر از انتشارات قدیانی، منابع یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی خواهد بود. نوجوانان می‌توانند در شش رشته نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، پویش برای امام زمانم و قصه‌گویی به ازای هر دو کتاب شرکت کنند.

همچنین چشمه‌های بهشت: گزیده عیون اخبار الرضا (ع) اثر محمدهادی زاهدی از انتشارات به نشر و پرسش و پاسخ‌های دانشجویی: مهدویت (دوران ظهور) اثر رحیم کارگر از انتشارات معارف، منابع یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رده سنی جوان بزرگ‌سال (بالای ۱۸ سال) خواهد بود و بزرگ‌سالان می‌توانند در ۶ رشته پویش کتابخوان، چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، داستان کوتاه (داستانک، دل نوشته و متن ادبی)، تولید آثار هنری، قصه‌گویی شرکت کنند.

کتابداران علاقه‌مند می‌توانند در بخش مروّجان فرهنگ رضوی و نیز نویسندگان و ناشران علاقه‌مند می‌توانند در بخش چاپ و انتشار شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.samakpl.ir در مسابقات آنلاین این دوره شرکت کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول