اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بهره‌برداری از کارخانه تولید مقوای زواره اردستان با حضور رئیس مجلس

بزرگترین کارخانه تولید مقوای پشت طوسی و پشت سفید کشور در زواره اردستان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری از کارخانه تولید مقوای زواره اردستان با حضور رئیس مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، بزرگترین کارخانه تولید مقوای پشت طوسی و پشت سفید کشور در زواره اردستان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، به بهره برداری رسید.

این واحد صنعتی با سرمایه گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی با سه خط خمیر سازی پیشرفته، قابلیت تبدیل روزانه ۳۰۰ تن ضایعات مقوا و کاغذ به محصول نهایی را دارد.

هدف از راه اندازی این کارخانه را استفاده بهینه از ضایعات کاغذ و مقوا است و برای اولین بار در این کارخانه مقوای پشت سفید تولید می‌شود که در مصارف صنعتی، بهداشتی و دارویی کاربرد دارد.

با راه اندازی این واحد علاوه بر اشتغالزایی هزار و ۲۰۰ نفر در چهار شیفت کاری، سالانه از ورود صد هزار تن مقوای پشت طوسی به کشور جلوگیری می‌شود که صرفه جویی هفتاد میلیون دلاری را در بر دارد.

 این کارخانه مقوا سازی با سرمایه گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی راه اندازی شده و قابلیت تبدیل روزانه ۳۰۰ تن ضایعات مقوا و کاغذ به محصول نهایی را دارد.

به گزارش فارس، رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای ورود به گلزار شهدای شهر زواره رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد؛ محمدباقر قالیباف در سفر به این استان ، امشب هم در مراسم شب شهدای هفتم تیر اردستان سخنرانی کند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول