اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قرار جلب درباره حمله به اتوبوس سرخ‌پوشان صادر شد/ شکایت جدید پرسپولیس در کمیته انضباطی

با پیگیری پرسپولیس قرار جلب به دادرسی در قبال شکایت این باشگاه علیه افرادی که اقدام به حمله با نارنجک به اتوبوس این تیم کرده بودند، صادر شد.

قرار جلب درباره حمله به اتوبوس سرخ‌پوشان صادر شد/ شکایت جدید پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از پیگیری معاونت حقوقی و حضور وکیل باشگاه پرسپولیس در دادسرای استان اصفهان، بالاخره قرار جلب به دادرسی در قبال شکایت این باشگاه علیه دو فردی که اقدام به حمله با نارنجک به اتوبوس تیم در حاشیه دیدار با ذوب‌آهن به تاریخ سوم خرداد ماه داشتند، صادر شد.

در قرار جلب به دادرسی صادر شده، مواردی چون اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق پرتاب نارنجک دستی، مشارکت در تخریب عمدی دو دستگاه اتوبوس و تهیه، نگهداری و حمل مواد محترقه شش عدد نارنجک دستی مورد توجه قرار گرفته اما در مورد مسائلی مثل اقدام به قتل، قرار منع تعقیب صادر شده است.

با این تفاسیر، اهالی فوتبال در کشورمان باید منتظر رای نهایی دادگاه در خصوص این پرونده جنجالی باشند. اتفاقی که فوتبال ایران را به شوک فرو برد و نزدیک بود تبعات بسیار سخت و سنگینی از جمله آسیب به سلامت بازیکنان و اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس در زمان عزیمت سرخپوشان از هتل به سمت ورزشگاه فولادشهر اصفهان را در پی داشته باشد.

همچنین با پیگیری ایمان حسین‌پور شرفشاد معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، لایحه شکایتی در خصوص پیگیری اتفاقات تلخ سفر به اصفهان در حاشیه دیدار با ذوب‌آهن تنظیم و در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

باشگاه پرسپولیس در این لایحه با استناد به مقررات فدراسیون فوتبال، به مسئولیت هیات فوتبال استان اصفهان و باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان تاکید کرده است تا ابعاد کامل حادثه حمله با نارنجک دست‌ساز به اتوبوس سرخپوشان در اصفهان مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

در لایحه تهیه شده توسط حسین‌پور شرفشاد، به ماده شش از آئین‌نامه مسابقات سازمان لیگ اشاره شده؛ موضوعی که به صراحت می‌گوید مسئولیت تامین امنیت تیم‌ها در هر سفر، برعهده هیات فوتبال و تیم میزبان است و حالا که امنیت پرسپولیس در بازی روز سوم خرداد مقابل ذوب‌آهن در اصفهان به خطر افتاده، مسئولان هیات فوتبال این شهر نیز باید مثل تیم میزبان و تیمی که دو شخص خاطی منتسب به هواداری از آن هستند، پاسخگو باشند و مسئولیت خود را بپذیرند.

در ضمن، اطلاعات ویژه‌ و جدیدی به کمیته انضباطی تحویل داده شد که به علت مسائل امنیتی، تقاضا شده تا فعلا محرمانه باقی بماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول